GSP plaća po 15.000 evra za zakup automobila

Država opet rentira kola na tri godine po ceni kao da ih je kupila

Ostavite komentar

    1. U pravu ste, ProSRB, svi su ludi sto kupuju automobile, bolje je iznajmljivati ih! Evo predlazem Vama da na svake tri godine iznajmite auto, i time date licni primer. Ne znam da li postoji Nobelova nagrada iz oblasti stednje, ako postoji, verovatno bi kandidati bili ovi napredni funkcioneri koji vode ministarstva i javna preduzeca, zar ne !?!

      1. Pa i radim to zato i pricam. Pola privrede u Srbiji koristi lizing i veliki broj fizickih lica. I sta svi su budale verovatno

        1. Ako je lizing toliko isplativ, zašto MUP ne uze (od istog dobavljača) onih 800 Škoda po istom principu, nego su morali javnu nabavku da proglašavaju tajnom, da krimosi ne bi saznali kakve “ljute aždaje“ od kola su nabavili?

  1. Kad vec pisete nesto i istrazujete procitajte do kraja i prenesite sve informacije. Zakupnina ukljucije troskove registracije, osiguranja obaveznog i kasko, odrzavanja guma, odrzavanja vozila, pomoc na putu, zamenska vozila u slucaju kvara…

    1. Očigledno ste Vi još jedan napredni doktor. Vozila do 3 godine su svakako u garantnim roku, troškovi registracije za 3 godine uzmimo prosečno 800 eura, gume se za 3 godine neće menjati…. na kraju 3 godine vozila će verovatno zaslužni sendvičari dobiti za džabe. Tako da ProSrb vaša matematika važi samo u vašim muljatorskim varijantama. Nadam se da će doći i taj dan da ćete popravni iz matematike raditi u nekoj nadležnoj instituciji zatvorenog tipa …

      1. Kakva napredna matematika, pa vi ste zaista dali novu dimenziju lopovluk…

      2. Pa ne prelaze ta kola 10.000 za tri godine nego 100.000. To znaci tri registracije, tri kasko polise, dva dodatna seta guma ( jedne zimske obavezno) plus jos jedan letnji set i to za superb i oktaviu mora min dunlop barum continental ili michelin, potrosni materijal (brisaci, kocnice, akumulatori, vesanja,), tri redovna servisa, zamenska kola za vreme servisiranja i steta, pomoc na putu 24/7 pa izracunaj sam koliko to kosta kad ti matematika ide tako dobro, posto meni ovako naprednom ne ide bas najbolje.

        1. Ne treba tu neka matematika ProSRB. Ako je cena novog auta srednje klase oko 12000€ . Toliko bi prodavac dobio da ga proda. U ovakvom slučaju prodavac dobija 15000€ za najam plus min 6-7000€ nakon tri godine ka bude prodavao taj polovan auto. Znači on će dobiti za taj auto 23000€. 11000 € više nego da je prodao auto. 2 para guma i 3 kasko osiguranja neka su 3000 €. Ostaje mu 8000 € više nego da je prodao nov auto ( a i tu ima zaradu ). Ako je on toliko više zaradio neko je toliko izgubio

    2. Sve je to lepo, ali šta će GSP-u tolika kola? Gde direktor GSP toliko putuje pa mu trebaju kola visoke srednje klase? Autobusi se samo kupe novi ali se ne održavaju, nego idu koliko idu, pa ajd u đubre.

  2. Hahaha, pa ovo su lopovi kakvih nema. I stalno kukaju kako su prethodni opljackali Srbiju. Posle ovih bilmeza kamen na kamenu nece da ostane.

  3. Iznogud je dosao do ove fantasticne ideje.Kako finansirati uvoznika automobila koji je finansijer sns-a.

  4. Podrška. Prošle su teške godine. Vreme je da i menadžment da malo oduška

    1. A što ne iznajmljuju i autobuse? Možda je to isplativije? Pa svake tri godine svi autobusi novi.

  5. Za te parre, mogli su da angažuju Car Go i da uz auto dobiju usluge vozača gratis.

  6. Lepi automobili… Valjda su uštedeli tako što već tri meseca nijedan trolejbus nije opran jer ne može da bude opran zbog toga što ne može da stigne do depoa na Dorćolu, srećom i kočnice se ne proveravaju…

  7. Poenta ovog lopovluka je u sledećem. Prosečna cena vozila je jedno 12000€ ili manje. Za to vozilo se daje 15000€. Ti povećana cena se pravda raznim troškovima ( kasko, gume, servisi) i to je u principu tačno. Poenta je u tome što nakon 3 godine onom ko iznajmljuje vozila ostaje to vozilo u vlasništvu. On ima vozilo koje je redovno održavano bez ikakvih oštećenja ( ako je bilo rešeno preko kasko osiguranja ) prešlo 100000-120000 km, staro 3 godine. Takvih vozila nema na placevima Srbije i lako se prodaju za 50-60% cene novih vozila. A to mu je oko 6000-7000€. To je ono što se ne vidi na prvi pogled i gde je u stvari caka kako se ugraditi u neki posao

  8. Podsećam da je MUP Srbije od iste auto kuće kupio 900 Škoda Rapid. Kada su novinari jedne istraživačke mreže zatražili informaciju po kojoj ceni su kupljena ta (putnička, nikakva neka specijana i tajna) vozila rekli su da je to državna tajna. Pa ceo prostor gde se sada gradi Beograd na vodi su dali direktnom pogodbom (bez tendera).

  9. Pravo pitanje je šta će Gradskoj upravi toliki automobili, pošto je nedavno nabavljeno 20 kola Fiat 500L, imaju svoju garažu, servis, perionicu? Jedino vozača nema, pošto se kratko zadržavaju na svom putu ka zapadu. Možda su u ovaj paket aranžman uključeni i vozači iz Čačka?

  10. Koliko se ja razumem u te stvari, Slobo je direktor prodaje, a ne direktor auto čačka

  11. Drzava kojoj polako izmice jedina fabrika automobila FIAT a iznajmljuje od uvoznika moze samo da se proglasi ludom! Ili mozda MUP ili GSP nije drzavni nego privatni! Jadan je taj osecaj „patriotizma“ SNS-a!

Ostavite komentar

Ekonomija

Vasić: Inflacija usporava, ali preti recesija 9

Vasić: Inflacija usporava, ali preti recesija

"U ovoj godini treba svi da pretrpimo, i banke, i privreda, i građani, da bi nam 2024. bila godina normalizacije. Inflacija bi u EU trebalo krajem ove godine da dođe do šest odsto, kod nas od devet do 11 odsto na kraju 2023 i da se već 2024. vratimo u ciljane okvire od tru plus minus 1,5 odsto", ocenio je Vladimir Vasić, generalni sekretar Udruženja banaka Srbije gostujući na N1.

Naslovna strana

8. februar 2023.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.