Kako doći do glavne železničke stanice u Beogradu? (VIDEO)

Ostavite komentar

  1. Molim.novinarku da trolom dodje do centra, a onda nastavi od, npr Narodnog pozorista takodje trolama do Cuburskog parka ili Zvezdare.

    1. Ili:
      shorom traktorom,
      trotoarom biciklom, a
      pešice tefonskom žicom.
      Uzgred, železnica je u Srbiji preminula, pokoj joj duši.
      Samo će se uz kredit napraviti trasa prema Bugarskoj, Turskoj i Grčkoj.
      Sve, sve, ali NATO paktu put od Prištine do Niša, i Milu i Rami put i železnics ka Evropi – što pre, nek kosta koliko košta!!!

    2. Zar nije suludo ,srušiti Glavnu Železničku stanicu a ne napraviti novu ?? Uveliko rade na staroj u centru grada, prave muzej, a do nove ne znaju ljudi kako doći do nje !!

  2. Свако јутро сам на Прокопу,и то је брука и срамота да се зове главна железничка станица. Без трафике,радње,лифтови од скоро постоје само са два колосека тако да људи углавном вуку кофере уз степенице. А горе кад изађу не знају где да крену,уосталом много пута су ме питали или где су или како да дођу до одредишта. У односу на стару,праву,главну железничку станицу,ова је рупчага на крај света.

    1. Rupčaga je napravila rupčagu. Odnosno sa preseljenjem je napravila rupčagu.

    2. Strasno, a samo citam ovo bez veze bla, bla objasnjenje koji prevoz uzeti. Niko ne zna sta prica. Prokop. Tamo sam isla 50tih godina dp Mostara pa onda iznad Pivare. Sad nemam pojma, ne mogu nigde vozom.

    3. To je komedija od glavne zeleznicke stanice.Oni jadni stranici bauljaju oko zeleznicke stanice sa koferima i traze bankomat…nema nikakvih informacija.Izgubljeni kao prasici u magli.

  3. Uz sav trud novinarke da ocrni stanicu Prokop utisak je suprotan. Jer je cisto, nema guzve i ne smrdi prljavstina i urin. A mladjarija koja putuje zna unapred da se informise na internetu o pravcima i prevozu. Ostali neka ni ne mrdaju iz kuce. Eventualno da se pridruze onim „setacima“ da ne prelaze sami ulicu …

    1. Na osnovu čega protumačiste da je novinarka htela da ocrni stanicu Prokop? Poenta teksta je da dolazak putnika do glavne železničke stanice u milionskom gradu N I J E rešen, a stara, funkcionalna železnička stanica je uništena.

    2. jedi ti sendvic, pazi da se ne zagrcnes, i ne daj boze da ostanemo bez jednog Bota, pa pokusaj da nadjes put ali bez svojih kola.

    3. NORMALNO KADA VISE NIKO NE KORISTI VOZ,JER I NEMOZE DO NJEGA STICI. NA DVA SATA IDE GRADSKI I ZA TESET PRAVACA NE ODGOVARA. JBM TI TAKVU STANICU.. A TO STO JE STARA SMRDELA NA URIN,TO JE JER IMA TAVIH CIVILIZOVANIH KAO TI,PA SORATE GDE STIGNETE. NEMA POKRETNE STEPENICE,UZAN PROLAZ,DA SE NEMOGU DVA MRSAVA ZAOBIDJU A INVALID CE KUR MOJ SICI KOLICIMA.

  4. E bolje je funcionisala zeleznica u Vojvodini za vreme Austro Ugarske nego danas. Gde ovih dana mozes zeleznicom iz Beckereka Kikinde Vrsca?
    Nikuda

  5. Danas se informacije nalaze preko mob tela a ceste su za novinara jos u glavi.

  6. Ne znam zasto stalno ponavljate „Glavna zeleznicka stanica“ kad se ona zove BEOGRAD CENTAR! Da li je to toliko tesko nauciti? Postoje i u drugim evropskim gradovima centralne stanice kao recimo Amsterdam Centraal, Stockholm Centralen itd. Dakle, naucimo da se beogradska stanica zove CENTAR, E sad sto ona stvarno nije u centru to je druga stvar! Ono sto Srbima tesko pada je INFORMACIJA. Recimo, ne treba placati taksi za grad ili pribogu Topcider kada voz za Bar staje u Rakovici a dotle valjda vozi BG voz? Takode, da li je tesko zadrzati voz za Solun nekoliko minuta na mobilni poziv konduktera iz ljubljanskog voza kada on dobro zna da drustvo putuje dalje za Solun? To su sve male stvari koje zivot cine jednostavnijim a destinaciju Srbija omiljenijom sto nazalost bas nije slucaj medu strancima! I konacno valjda nije tesko postaviti jedan display u danasnje moderno vreme sa svim zeleznickim vezama iz i ka raznim stanicama u Beogradu. Ali za to je potrebna obrazovana ekipa sto u ZS ocigledno nije slucaj (SNS)!

    1. Voz za Solun kreće sa stanice Topčider, tako da taj spontani poziv konduktera:“ sačekaj par minuta, imam putnika za tebe“ nije baš izvodljiv.
      Živim pored prokopa i znam red vožnji linija koje kreću od ŽS Centar Beograd ka drugim delovima grada. To su linije 34, koja po redu vožnje ide na svaakih 35 minuta (topčidersko brdo -Pere Velimirovića), zatim linija 36 (centar grada Slavija, Savki trg, Prokop) po redu vožnje ide na svakih 36 minuta i linija 38A koja vozi do ŽS Topčider do pogona Kosmaj a koja, takođe, vozi na svakih 40 minuta. Da li mislite da je ovo dobra povezanost CENTRALNE ŽELEZNIČKE STANIJE jednog milionskog grada sa tendencijom razvoja city break turizma?

    2. Beograd je otkako je SNS PREUZEO VLAST OBICNA VAROSKA KASABA NI V OD VELEGRADA. JEDNO COBANSKO SELO SA COBANSKOM VLASCU I BEZ ZEL.STANICE I BEZ ICEGA I BEZ METROA SA AUTOBUSIMA BEZ KLIME KOJI SMRDE SA SMECEM PO ULICAMA I RUPCAGAMA…..SEKU DRVECE ..GONDOLE …A VI SEDITE KOD KUCE I KOMENTARISITE…U MILANU IMA MILANO CENTRALE ..250 GOD STARA STANICA …BEC WESTBANHOF 150 GOD …BUDIMPESTA KELETI DVESTA GODINA ….I SVE SU U CENTRU….OVO STO JE VUCIC OTERAO IONAKO RUZNU STANICU JE VELIKA BRUKA NAS STO SMI TO DOZVOLILI…SVUDA U STARI JEZGRIMA IMATE STARE CENTRALNE STANICE PO 200 I VISE GODINA …SA UREDJENOM ELEKTRONIKOM ….PA EVO RECIMO LJUBLJANA ZAGREB…NIKO NE PREMESTA STANICE …NEGO JE VUCIC HTEO BEOGRAD NA VODI…I OVO STO RADI VESIC PO GRADU….JE DELO VUCICA….SAMO ZBOG TOGA TREBA DA IDE ZAUVEK …A OSTALO DA NE PRICAM…ALJEK MUSLIU ODLUCIO DA RAZORI GRAD. POSTAVI JARBOLE ….KICERAJ …A STO JE STANICA SABLASNA I STO NIKOGA NEMA . TO JE ZBOG PREKIDA PRUGE IZ N.SADA DO BGD….BEOGRAD NEMA NISTA NI SAOBRACAJ NI METRO …AMA BAS NISTA …STIDIM SE STO ZIVIM OVDE CELE 42 GODINE…..EJ MOJ BEOGRADE GDE SI??? NEMA TE VISE….ZAPLAKACU .. LJUDI OVO JE TUGA ….BEOGRAD UMIRE I SRBIJA UMIRE….VUCICU ZLOTVORE GDE CE TI DUSA??

  7. najbolesnije u bolesnoj viziji a u vezi sa bgnah20 je zatvaranje glavne železničke stanice . nadam se i navijam da prva sledeća (normalna) vlast dugu i mukotrpnu obnovu razvaljenog beograda započne upravo od žel stanice .

  8. ah ta cuvena Nazadna organizacija, sta drugo ocekivati? Da Pepa nesto uradi?

  9. To samo kod nas može. Ruše glavnu železničku stanicu a nove nema. I sve to jer smeta pogled nekim bogatašima koji će kupiti stanove u Beogradu na vodi. Para vrti gde burgija neće. Još ako je u džepovima naprednjaka…

  10. Velegradovi nastoje da zeleznicke stanice grade u centru. Kako vec i „prilici“ Beogradu on je Beograd centar izgradio na periferijji, a srusio stanicu u centru grada. Sta vredi sto ce u buducnosti voz od Bg do NS putovati samo 40 minuta kada ce vam jos toliko trebati autobusima i cekanjima na njih da biste stigli do centra. Punom parom nazad u proslost. Sramota i vrhunska glupost!

  11. Треба се само присетити да је и Ајфелов торањ изазивао много негодовања у Паризу када је направљен. Друго што треба рњећи је да ову нову станицу није измислио СНС него неки други много много пре њих. Они само раде оно што други нису успели. И трећа важна ствар, нико не помиње долазак са Новог Београда. Релативно је једноставно, иду линије 17 и 18, пешке се брзо стиже до Прокопа. Дакле, није све тако црно.

    1. Petre, na kom univerzitetu si doktorirao? Ajfelov toranj je napravljen samo za jednu manifestaciju u Parizu kojom su Francuzi hteli da fasciniraju svet a zatim ga demontiraju, da bi ga na kraju zavoleli i ostavili. taj koji je davno pre SNS-a „izmislio“ ovu stanicu, kada je uvideo grešku, odustao je od nje, valjda zato jer je voleo svoje sugrađane, i što nije želeo da živi sa tom sramotom na plećima. SNS je to uspeo, i to našim novcem. A iz Novog Beograda mogao se samo preći stari savski most, i na gl. stanici si, pa zato niko ni ne pominje dolazak iz tog dela grada jer je komplikovan toliko da ne vredi trošiti reči. Želim ti da kada sa porodicom kreneš na put, sa sve kofera i malom decom, stigneš tramvajem na bus 17 ili 18, nekoliko stanica pa onda peške….pa nam napiši komentar o tome kako je sve „belo“, jer SNS neće zauvek ostati na vlasti, pa se službeni automobili neće koristiti i u privatne svrhe.

  12. Potrebno je da skreneš levo kod Albukerkija. Ili da samo skreneš.

Ostavite komentar

Ekonomija

Naslovna strana

5. decembar 2022.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.