Prosečna starost lokomotiva najbolji pokazatelj kakvi se sve „dinosaurusi“ kreću prugama u Srbiji

Kvarovi neizbežni

Ostavite komentar


  1. Ti dinosaurusi recimo tzv Kenedi je lokomotiva koja ne moze da se prevazidje jos sto godina. Zlocin je iseci lokomotive te serije. Problem je u ljudima u nekvalitetnim kadrovima na svim nivoima. Doduse i plate kvalitetnim majstorima i inzinjerima na zeleznici su nikakve dosta manje od plate masinovodja koje svi dizu u nebesa. Ne moze zeleznica da funkcionise samo sa masinovodjama koji su koliko toliko dobro placeni za nase uslove.

  2. Provo treba izvrsiti rekostrukciju Posto have Ifrastruktura. Povecati broj koloseka u stanicama. Izmecu Krusevca i Kraljeva radi samo Trstenik i to po danu . Podici brzinu. India ce svi operate to bit prisiljeni da kupe bolje Lokomotive.

  3. Kako kaže „Stole“ plate mašinovođe idu u nebesa za razliku od radnika na održavanju, samo je zaboravio reći da je koeficijent nor masinovođe 1,22 a radnika u odrzavanju oko 1,15~1,20 , e sad ako je to drastična razlika onda je u pravu….

  4. Odakle pa sad „privatne“ lokomative?? Ko je to njima prodao, da arče državne pruge???

  5. Šta reći a ne zaplakao,bitno je da se veliki vodja vozio 200 na sat do na!

  6. Ma pitanje je kako doći vozom od Šida (S. Mitrovice, Rume, itd.), do Beograda, a kamo li do Bara?

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 14. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.