Prugu po ravnici gradimo čitavu deceniju

Kako se obećanje o brzoj železnici do Budimpešte od 2018. produžilo na 2024. godinu

Ostavite komentar


  1. Do pre neku godinu imali smo prugu kao da živimo krajem 19 ili početkom 20 veka, za par godina ćemo imati modrnu prugu i vozove 21 veka. Preskočićemo skoro 150 godina a to nekima opet nije dobro. Najlakše je kritikovati, raditi je mnogo mnogo teže.

    1. Jelena, pruge za brzine do 160km/h nisu tekovina 21 veka, nego 19 veka, a pruge projektovane za brzine preko 300km/h to je 20-ti ili 21 vek. Da si se ikada putovala sa TGV, ICE, Frecciarossa brzinom od 300km/h ne bi botovala tako o naucno-fantasticnih 160km/h. O cinjenice da Srbija prakticno vise nema zeleznice, da je vozni red bio duzi u 19 veku nego sto je danas, a da probijanje roka za 6 godina najnormalnija pojava, da Beograd prakticno nema zeleznicku stanicu … mogu samo uz sendvic nekako da se svare.

  2. Pa nije izgradnja pruge laka kao pisanje teksta u kom se samo kuka. Svugde u svetu je normalno da realizacija ovako bitnog projekta potraje, po cenu probijanja rokova.

  3. Joj koliko odmah zajedljivih komentara, a da li neko možda razmišlja o svim mogućim faktorima koji utiču na kašnjenje radova? Da li ste pomislili evo tek sad izlazimo iz pandemije, ali čovek se trudi, nastavlja sa radom? Da li mislite da i ti ljudi koji su izvođači radova imaju prava da se zaštite od COVID 19 ili ke trebalo da rade non stop pa da budu deo statistike? Zašto ste toliko puni mržnje i negativnosti, samo zato jer je ovaj čovek, predsesnik Aleksandar Vučić zaista postigao toliko toga za Srbiju. Pa zar je bolje gledati Srbiju u ništavilu i unazađenu, kao da vi niste sastavni deo ove Srbije. Pa svima nam je bolje samo je razlika u nama koji to priznajemo i vama koji samo pljujete eto da ne bi priznali.

    1. Po vama ovaj virus traje od 2014 godine, kada su započeli sa radovima pa nisu mogli da puste jednu deonicu 2018 godine. Mnogo bezobrazan virus jer ih je ometao pre nego što se pojavio ili ste vi zaduženi za hvaljenje vlasti bilo šta da urade. Nikakav trud Vučića ne može da ispravi ono što je radio devedesetih godina sa Šešeljem, Miloševićem, Dačićem, kada su nas vratili 30 godina da kaskamo za Evropom. Ovo što se radi sve je iz kredita direktnom pogodbom bez tendera sa zemljama koje daju kredit i rade njihove firme. Digneš kredit i još plaćaš njihovim firmama što si digao kredit, ovo znam jer radim u toj branši. Te kredite će vaša i naša deca vraćati, po vama je važno samo pisati hvalospeve o Vučiću, neka konstruktivna kritika nije poželjna.

  4. Šta će nama brza pruga? Ko će se voziti tim skupim prevozom? Zašto nemamo po celoj Srbiji vozove što idu od po 100 km na h

    1. A sto bi to bio luksuz?? Pa koliko znam jeftinije se voziti vozom nego autobusom

  5. Nije ni čudo kada u Infrastrukturi železnice Srbije imate na stotine ljudi koji imaju završene trogodišnje studije, na fakultetu ili višoj školi (VI-1 sss) koji su u top menadzmentu i direktori, zamenici direktora, pomocnici direktora, načelnici, itd. Svi oni su na nelegalan način postavljeni od strane uhapšenog Miroljuba Jevtića. Tu nije kraj, pored nestručnosti ti ljudi ostvaruju finansijsku korist tako što, recimo direktor nabavki ima trogodišnji fakultet Mihajlo Pupin iz Zrenjanina, sa zvanjem dipl. inž. proizvodnog menadzmenta tj. VI-1 sss a prima platu kao da ima VII-1 sss, to je samo jedan od stotinu primera zloupotrebe radnopravnih i zakonskih normi, za ovu pljačku niko nije odgovarao. Nadamo se da će neko povesti računa o zaposlenima koji imaju VI sss (osnovne strukovne studije 180 espb i spec.struk.studije 60 edpb) da ih skloni sa direktorskih mesta na koja su protivpravno postavljeni. Zsto kasne projekti i bezbednost putnika i robe je dovedena u pitanje.
    O tome treba pisati…

  6. Nije ni čudo kada u Infrastrukturi železnice Srbije imate na stotine ljudi koji imaju završene trogodišnje studije, na fakultetu ili višoj školi (VI-1 sss) koji su u top menadzmentu i direktori, zamenici direktora, pomocnici direktora, načelnici, itd. Svi oni su na nelegalan način postavljeni od strane uhapšenog Miroljuba Jevtića. Tu nije kraj, pored nestručnosti ti ljudi ostvaruju finansijsku korist tako što, recimo direktor nabavki ima trogodišnji fakultet Mihajlo Pupin iz Zrenjanina, sa zvanjem dipl. inž. proizvodnog menadzmenta tj. VI-1 sss a prima platu kao da ima VII-1 sss, to je samo jedan od stotinu primera zloupotrebe radnopravnih i zakonskih normi, za ovu pljačku niko nije odgovarao. Nadamo se da će neko povesti računa o zaposlenima koji imaju VI sss (osnovne strukovne studije 180 espb i spec.struk.studije 60 edpb) da ih skloni sa direktorskih mesta na koja su protivpravno postavljeni. Zato kasne projekti, bezbednost putnika i robe je dovedena u pitanje.

  7. Ja čekam trenutak kada će svako normalan i pristojan da pobegne iz Srbije, a vi botovi ćete ovde ostati da živite i radite za maksimalno 500 evra i za 10 godina ali će zato društvo da vam čine migranti iz Avganistana, koje će vaš gospodar da vam uveze, pa se zajedno vozite brzim prugama i letite letećim kolima.

  8. Da preskočim nekoliko botovskih komentara koji su plaćeni da prave lepu sliku…Što se pruga tiče stanje je užasno posebno u Vojvodini.Vozovi nerade,pruge zarasle u korov..Decenijama se priča o brzim prugama ali se dalje od toga nije odmaklo.Za svoja dela,najave,obećanja kredite svi imaju obavezu i garanciju.Političari jefino nikome ne odgovaraju.Tako će biti sve dok se ne uvede red.

  9. Odjednom se opet menjaju podaci, naravno na gore. Ne samo vremenski sto je isto nerazumljivo jer na lepom primeru Brcko-Banovici je radila nestrucna omladina pa opet zavrsise za manje od godinu dana. Nego, nesto tu nije jasno ni sa brzinama niti sam vremanom putovanja Beograd-Budimpesta. Prvo je ova vlast najavljivala 300 km/h pa 240 km/h pa sada ispade 160 km/h. Ako je to stvarno 160 km/h nemam nista protiv ali tako je trebalo odmah reci a ne lagati! Osim toga ne znam kako ce to da se stigne iz Beograda u Budimpestu sa 160 km/h za 2h 45min imajuci u vidu usputne stanice i zadrzavanje na granici? Sve je jedna velika prevara a pruga spada u XIX vek sa tom brzinom iako nam je ona potpuno dovoljna. Hrvatska je vec pre 10-tak godina uz pomoc pristupnih fondova EU rekonstruisala (ne izgradila) duplu prugu Tovarnik-Novska za 160 km/h bez velikih talambasa! Ocigledno je da se tu radi o prikrivanju ogromnih kredita i kako se oni trose!

    1. Pruga je do 200km/h. Ova pruga je projektovana za brzine preko 250km/h i uz promenu signalizacije može da se nadogradi jeftino i brzo. Treba da se zna da je klasična signalizacija do 120-160 km/h, a za brzine preko ide poptpuno drugačija signalizacija koja sigurno nije postojala ili se koristila u 19.veku. I treba da se zna da što vozovi idu brže to je i karta dosta skuplja. Mogla je da se odmah radi pruga za 300km/h ali bi karte bile preskupe za naš standard.

  10. Nije pitanje što izgradnja tog puta toliko traje, već kolikko je puteva za to vreme izgradjeno, širom zemlje.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.