Kako funkcioniše registracija vozila i kako da vozači znaju koliko novca će ih ta obaveza koštati?

Ostavite komentar


  1. 40 godina vozim bez udesa i svaki put kada kupim novi auto bace me u 4 stepen jer je premija i popust vezana za auto a ne za vozača, što znači da sve ove godine što nisam skrivio udes zaslužna su moja vozila a ne ja koji sam ih vozio, kakva budalaština.

  2. Funkcionise tako sto stojite satima u prepunoj sali gde radi po jedan salter za svaku proceduru koja se vrsi u MUPu. Za to vreme salterski/a sluzbenik/ca pola vremena provede u prici sa ostalim kolegama odlaskom da sebi nalije caj/sok/mleko/vodu i u cavrljanju sa pripadnicima agencija koje vrse usluge registracije. Po coveku im je potrebno 7-10min. Onda na isteku treceg sata (bili ste recimo 11-i u redu) cekanja pozove vas neko sa susednog saltera (koji je recimo za izdavanje LK i pasosa) i zavrsi vas u roku od 2,5-3 min.
    Izadjete iz sale sa osecajem i izgledom magarca.

  3. Zašto pri promeni adrese /promenjen naziv ulice/ moramo da vadimo novu saobraćajnu? Zašto se samo u sistemu ne promeni adresa, kao u ličnoj karti?!

  4. Cene registracije I osiguranja vozila u Srbiji su besmisleno visoke. U poredjenju sa onima u Evropi, jasno pokazuju da se radi o cistoj pljacki.

  5. Šta bre filozofirate? Pozovete tehnički pregled i oni vam sve objasne i kažu tačnu cifru.

  6. Da li je realno I posteno da pri registraciji placate tablice,a kad istekne registracija vi morate da ih vratite a niko vam nevraca novac

  7. Мене су оџепарили па сам морао да вадим две саобраћајне и возачку..саобраћајна (једна) је коштала 4500 дин плус 2500 возачка скоро 12000 дин..хохштаплерска пљачкашка држава..а пошто су ми украли и здравствену књижицу њу сам платио 450 дин …никаква разлика између ње и саобраћајне…чујем да сада налепница кошта око 3000 дин ..па где то има.. само у разваљеној територији( не државе јер ми државе немамо)..

  8. U stvarnosti nije to bas tako kao sto pisete.
    Kako bi nam lepo bilo kad bi ziveli u zemlji gde se pravila postuju.

  9. Jednom u 2 g. i košta ni 50 e. Za seldbu kolima nema carine na njih. Srbija ima afrički nivo usluge i proizvoda, a cene kao London. Ali ostali nepismeni.

  10. Pitam se,šta još nisu uveli u tehnički pregled,možda: obim volana,prečnik volana,debljinu lima,nijansu crnog na pneumaticima,elastičnost branika,merenje telesne mase vozača i putnika,debljine stakla vetrobrana i prozora,nosivost krova automobila,procent odstupanja nijanse boje automobila usled matiranja,procent upunpanog kiseonika u pneumatike…sigurno ima još toga što bi moglo da se uvede za napredniju pljačku naroda,u cilju smanjivanja broja automobila u saobraćaju.

  11. Neki dan registrovah auto deseti put i zamalo se posvađah jer nikako ne mogu da platim elektronski (što je meni bez proizije) nego sam morao uplatu da izvršim na improvizovanom šalteru PŠ i platim oko 300 dinara provizije.
    Dokle više!!!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 8. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.