Zašto su toliko učestale krađe na pruzi Soko voza: Ukidanje službe čuvara samo jedan od faktora

Ostavite komentar


  1. Treba videti kako to rešava napr. Francuska koja ima vozove sličnih brzina, a ekonomski je slabija od nas. Treba ponovo uvesti ophodare da paze, a povećane troškove nadoknaditi kroz povećanje cena životnih namirnica, struje, goriva i registracije vozila, jer kod nas se zbog toga tradicionalno niko, nikad ne buni.

  2. Радио сам на железници, нема помоћи од тих напасника. Можда контрола откуних места секундарних сировина.

  3. Lopove najostrije kazniti.To nije samo kradja u pitanju vec i diverzija.Nedaj Boze da voz zbog takvih izleti iz sina.

  4. Vlada Zorana Đinđića predviđala je reforme na železnici,da železnica ostane celovita i da na njoj rade oni koji imaju opis radnog mesta.Nažslost to se zbog ubistva Zorana nije ostvarilo.Ova vlada pod tutorstvom MMFa 2016 god izvršila je reforme masovnim slanjem izvršnog osoblja u penziju a da nisu primljeni i obučeni mladi kadrovi naslednici.Pitam se na ovoj novoj pruzi kada isteknu rokovi garancije ko će da održava tu tehniku,mislite- privatnici e pa videćete ?!

  5. Na sve predlozeno bih samo dodao i pronalazenje i zestoko kaznjavanje onih koji otkupljuju i preradjuju sve to stobse pokrade. Kada bi njih sankcionisali, smanjio bi se broj kradja. A to bi MUP mogao lagano, samo kada bi postojala volja.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 17. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.