Najbolji auto za 15.000 evra je…

Rubrika: Pitajte Aleksandra Todorovića

Ostavite komentar


  1. Bravo i svaka čast za članak. Pronađoh se u ovih 10k km s dva odlaska na more :-). Aurisa hybrida vozim (skoro) 3 godine i potpisujem sve navedeno.Jedino što je malo veselo kada pada kiša pa se čuje svaka kap koja padne na krov što je vjerojatno posljedica štednje na kilaži s obzirom da su baterije teške. Dakle prelazim cca 10k km i to 80% grada. Ne štedim ga po gradu niti se ponašam kao tipičan korisnik hybrida. Automobil je da ga vozim a ne da postignem što manju potrošnju :-). Vodim preciznu statistiku na http://www.spritmonitor.de (UN: hhc100) pa možete vidjeti prosijek potrošnje od 6,76 l. Za nevjerovati je da po gradu troši cca 5l a po autocesti (130-160 pun s Tule-om) 7-8 l. A po cijeni? E tu je kvaka. Naime, država (Hrvatska) mi je vratila cca 4k EUR pa se cijena spustila na cca 18k EUR. U svakom slučaju topla preporuka za Auris u stvari za Toyotu s vjerom da će naredno vozilo biti Prius (Plug-In Hybrid) jer tko jednom proba ovo malo struje što nudi Auris neće niti pomisliti na klasične motore (Eh, da mi je Tesla :-)) btw bacite oko na http://www.teslaelectricconnection.com jer čovjek upravo prelazi 10k km po evropi s 0% emisije štetnih plinova.

  2. Kakav bednik. Nudi polovan auto od 120 hiljada u odnosu na nov auto?! Jeste insignia bezbednija jer je veća, ali za taj novac mogao je preporučiti NOVU Toyotu corolu koja je u svemu bolja. Da skratim priču, Todorović ima procenat od svakog od ovih polovnih automobila. Po FB prosjači i nudi bezvredne savete za 990 dinara, bruka se.
    Ljudi kupite novu Toyota corolu i završite posao za 15 godina!

    1. Ima istine u tome sto pisete,ali niste ni vi nista bolji.Jel Vi radite za Toyotu?Drugo nova Corola je preko 18000,a covek ima 15.

  3. Gospodine Todoroviću, zamolio bih Vas da u nekom od narednih članaka u kojim poredite ovu kategoriju vozila uključite i Pežo 308. Kupio sam ga marta ove godine i to model sa motorom od 1,2 l. Nažalost tada još nisam naišao na Vaše odlične članke sa korinim informacijama i parametrima na osnovu kojih je moguća promišljena odluka pri izboru vozila. Moja odluka se zasnivala na činjnici da je Pežo 308 bio izabran za auto 2014 godine, da troši reletivno malo goriva, i da lepo izgleda. U odnosu na način kako Vi pristupate izboru moj način je bio više nego naivan. No, za sada sam zadovoljan, ali bih voleo da u ovoj rubrici Danasa nadjem nešto i o karakteristikama ovog automobila.

  4. @R.Rakić

    Gospodine kupili ste odličan automobil. Sa uživanjem sam testirao Peugeot 308. Imajte na umu da odgovaram na pitanja čitalaca skoro 15 godina, i da sam učio itekako iz svojih grešaka. Cilj je da nekom pomognem da izabere najbolji mogući auto, a ne da pišem "rat i mir" ili da pišem odgovore od 5 stranica, a i ovo što radim mislim da je previše, jer ljudi imaju slabu koncentraciju. Načuio sam tri važne stvari: 1) Kad je neko u dilemi između tri automobila, treba mu uporediti te automobile na njemu razumljiv način, i eventualno predložiti još jedan model, ako taj model ispunjava više njegovih potreba 2) Nikada nikom ne sugrešim da razmotri pored 3 automobila između kojih se dvoumi još 10 automobila, jer tako svakom kupcu otežavam. Dakle treba da mu pomognem da suzi izbor, a ne da mu pišem možete kupiti ovo, i ovo, i tako unedogled. 3) Velika većina kupaca ima već formirano mišljenje o određenim brendovima. Oni su skoro prelomili koji će model kupiti, ali očekuju potvrdu sa moje strane. Ja nemam nameru da nekom pišem da je genijalan (jer ja ne merim IQ) niti da je odabrao najbolji mogući automobil, već želim da mu predočim koje su mane tog automobila. Ako ste primetili u mojim Testovima, većina ljudi u Srbiji to nije, ja ističem sve mane automobila. To novinari u Srbiji, Hrvatskoj, BiH ne čine. Oni samo hvale auto. Ja tekstove ne šaljem na autorizaciju, pa mogu da napišem i mane. Da rezimiram: Nisam joj preporučivao 308, jer Auris ispunjava sve njene potrebe, Toyota ima dužu garanciju, mnogo bolji kvalitet, mnogo bolje servise, Toyota ih redovno kontroliše po Srbiji, i mnogo bolje drži cenu od Peugeota. Ako žele najbolji auto u klasi, tu su Astra K i Megane IV. Honda Civic i Golf VII takođe nisu loši automobili, naprotiv. Ali problem sa Peugetom je što novi uvoznik iz Makedonije nije ozbiljan. Pogledajte sajtove o automobilima, i proverite koliko modela su ustupili novinarima na test. Imajte na umu moj kolega Perica Rajković testira Peugeote po Francuskoj. Ja testiram automobile i u Hrvatskoj, ali sam dao prednost modelima koje ovde nisam mogao da dobijem, kao što su Volvo XC90 i Juke Nismo, na primer. Upravo sam testirao jedan Mitsubishi u Hrvatskoj, jer Inoto, kojim takođe "upravlja" makedonska firma ne nudi novinarima test vozila godinama, posebno ne bez autorizacije. Imate test Peugeota 308 na mom sajtu Najboljiauto.com evo linka (tad je bio jedan od najboljih automobila u klasi te 2014. – http://www.najboljiauto.com/testirali-smo-peugeot-308-1-6-e-hdi/ Verano je bio daleko ozbiljniji uvoznik. Peugeot je ušao direktno u Hrvatsku pre nekoliko godina. Nadam se da će to učiniti i u Srbiji, jer je recimo prodaja Peugeota preko šest puta slabija nego prodaja Renaulta. Nigde u Evropi Peugeot ne gubi od Renaulta 6:0. Hvala vam što me čitate.

  5. huh, dobro je, već sam se zabrinuo da biste preporučili C4 cactus, ali ipak ste učinili pravu stvar i od ponuđenih izabrali najbolji auto za dugogodišnju upotrebu za 4-ročlanu porodicu koja napominje da joj snaga motora ne igra ulogu (ali ipak vozi odličan dizel agregat u C4 iz 2007, i pitanje je kada u praksi osete šta to znači da li će se predomisliti?) Toyota auris je sasvim odličan automobil sa vrhunskim voznim osobinama i vrhunskim osećajem u kabini, te kvalitetom završne obrade, sa nešto slabijim motorom – kome to ne smeta. C4 cactus je auto za trendseterke koje će ga brzo zameniti; utovarni deo u prtljažnik – loš, kao i slaba i jadnjikava plastična završna obrada komplet vozila, pa 3 cilinraš i sav taj glamur na prvi pogled, već odmah nakon toga – veoma brzo iščezava! Da ne spominjem osećaj frustracije skromnim ponašanjem na autoputu – za auto te cene!! Mada zaista renault megane 4 sa bilo kojim agregatom, a da nije 1,6atmosferski benzinac sigurno može da se kupi za do 15.000eur – bi bio pravi izvor sreće i radosti u vožnji – dugi niz godina, Pozdrav :).

  6. Ja kupio ganc nov Ford Focus 2.0 tdci sa 150 ks u ST line opremi.Bas me zanima,sta gospodin Todorovic misli o mom izboru?

    1. Odličan auto.Ali gospodin Todorović misli da je verovatno bolje da vam on nađe polovnjaka za simboličnu nadoknadu od 400 evra….

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i vizuelni umetnik

Danas čitam danas, da se ne bih osvrtao sutra.