Testirali smo: Ford Focus 1.0 EcoBoost

Ostavite komentar


  1. Jedan komentar vezano za potrosnju. Fabrickih 4,4 l na 100 km. Mislim da je nedostizno za procecnog vozaca. Moja potrosnja je oko 6 l na 100 km. I to je nesto sto je realno za prosecne vozace i vlasnike focusa.

  2. Nadam se da cu jednog dana moci sebi da priustim kupovinu ovog automobila. Priznajem fordas sam ali odusevljen sam focusom. Jednog dana cu ga voziti nadam se… Jasno jeda je torevolucionarni motor… S obzirom da je to sada vec vremesni model noje ni cudo da mu je novi megan i astra konkurencija… Nije bila u njegovo vreme pojavljivanja..

  3. Sasvim strucna i postena analiza.E, sad analizirajte Fijat iz Kragujevca, pa uporedite:cenu, kvalitet,broj prodatih automobila i mogucnost izlaska novog modela (bar u tri godine) i obrazlozite kako fabrika u Kragujevcu moze opstati?

  4. Voleo bi znati, gde ste postigli potrosnju od 4,4 l/100km? Vozim zajedno sa zenom CMax !.0 turboboost motor od 125 ks, 6 brzina i potrosnja se krece iznad 7 litara! Potrosnja, koja po Fordutreba da je 5,2 za CMax se postize jedino u radionici, na valjkovima, bez vozaca, suvozaca i rezervnog tocka. To je nemoguce na putevima postici. Da niste malo preterali?

  5. @maxHH

    Uvaženi gospodine, hvala vam što me čitate i hvala vam na komentaru. Da li ste pažljivo pročitali moj test? Napisao sam da mi je prosečna potrošnja 8,0 litara, kada vozim onako kako ja želim, odnosno kada uživam u vožnji. Prosečna potrošnja, moja na testu je 5,0 litara (1/3 regionalni put, 1/3 auto put, 1/3 grad vožnja 30 i 50 km/h). Fabrika obećava 4,4 litara. Ako vas zanima gde sam uspeo da postignem potrošnju od 4,4 litara, odgovoriću vam. Od Toyota Centra u Beogradu do Pančeva i nazad. Moram da napomenem da sam strogo poštovao ograničenje brzine, i da je motor kada sam krenuo iz Toyote Centra već bio skoro na optimalnoj radnoj temperaturi. U prva 3 km vožnje prosečna potrošnja je preko 15 litara, pa ako startujete auto da biste se vozili samo 3km, onda će vam potrošnja biti astronomska. C-max je nešto teži od Focusa, i ima veći otpor vazduha, tako da je razlika u potrošnjo pri brzini od 160 km/h i preko 0,5 litra u korist Focusa. Nemojte biti opterećeni potrošnjom, jer to da li auto troši 1 litar više iili manje nije toliko bitno. Bitno je da vozite veoma bezbedan i stabilan automobil, i naravno bitno je da vama taj auto odgovora. Turbo benzinci teže postiže radnu temperaturu, i prvim kilometraima troše zaista mnogo. Ako niste ekstremno nežni sa papučicom gasa, mogu potrošiti više goriva neko stari atmosferski benzinci slične snage. Što se potrošnje u gradu tiče, gradu kakav je Beograd, mnogo je štedljiviji dizelaš TDCi. Ako imate bilo kakve nedoumice slobodno pošaljite pitanje na moj portal http://www.najboljiauto.com/pitajte. Pisao sam jako puno gde i kako vozači greše u vožnji, i mislim da samo promenim načina vožnje možete da uštedite bar 1.0 litar na 100 km. To što vi ne možete da spustite potrošnju, ne znači da neko drugi to nije u stanju. Bitno je itekako gde sipate gorivo, i koje gorivo. U Nemačkoj sa nemačkim gorivom troši 1,0 litar manje nego sa našim najkvalitetnijim gorivom.

  6. @maxHH

    Uvaženi gospodine hvala vam što me čitate. Znam da je prosečna potrošnja vlasnika Focusa sa 1.0 Ecoboost motorima u Srbiji oko 9,0 litara. Ljudi ne znaju da je maksimalni obrtni moment već na 1.500 o/min radilice a ne na 4.000 o./min. Vozači ne znaju da ecoboost sporo postiže radnu temperaturu i da troši 15 litara u prva 3 km. Prvo dana testiranja vozio sam od Beograda od N.Sada starim putem, ali sam maksimalno poštovao ograničenje brzine, čak sam tamo gde je dozvoljeno 80 km/h vozio 70 km/h. U povrtaku sam se vraćao auto putem za Beograd, ali nisam ni jednu sekundu vozio brže od 120 km/h, vozio sam povremeno i manje od 110 km/h. U šestoj brzini sam bio već na 60 km/h. Posle par dana sam ponovo od Krnjače u Beogradu do Pančeva i nazad, prosečna potrošnja je bila 4,4 litara. Klimu nisaim uključivao. Motor je bio zagrejan pre početka merenja.

  7. Postovani g. Todorovicu, zahvaljujem se na Vasem odgovoru. Zivim u okolini Hamburga, vozam se na Bundesstrasseu najcesce, gde je obicno dozvoljeno 70 km/h. Kao sto rekoh CMax ima menjac sa 6 brzina i dobro se ponasa u sestoj pri 70-80 km/h. Nemam Bleifuss(olovne tabane), kao sto Nemci kazu i vozim auto 50 godina. CMax jeste tezi od Focusa i aerodinamika mu je losija, samim tim sto je mnogo vislji od Fokusa. Ford je zbog toga i naznacio da treba da trosi 5,2 l/100km, trecina u gradu, trecina na 90 km/h i trecina na autoputu, sto je nemoguca misija. Postovanje maxHH

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i vizuelni umetnik

Danas čitam danas, da se ne bih osvrtao sutra.