Nostalgija, ušteda i poziv na radovanje: Šta sve donose nove božićne reklame? 1Foto: Unsplash/Ben White

Možda je prerano da u novembru već prizivamo novogodišnje i božićne praznike, ali kako je to period velikih kupovina, ne čudi što su mnogi svetski brendovi i lanci prodavnica već objavili svoje praznične reklame.

Umetnost pravljenja prazničnih reklama je nešto posebno, jer tu treba izbalansirati nešto što je urađeno već hiljadu puta sa nečim što bi bilo dovoljno simpatično i u isto vreme primamljivo potencijalnim kupcima.

Navikli smo na lepe snežne prizore, decu životinje, ali mora tu uvek da se nađe i malo kreativnosti i nečega što će nam izmamiti osmehe na lica. Ovo su neke od zabavnih ovogodišnjih reklama.

TK Maxx

Neće baš svi imati novca da išta kupuju oko praznika osim osnovnih potrepština, što negde i jeste poruka ove reklame. U pitanju je lanac radnji sa jefitnijom robom, a poruka je da nije sramota uštedeti, što je naglašeno kroz zanimljivu montažu sa retro muzikom i odobravanjem svih sugrađana.

Sainsbury

Kako je ovde u pitanju premijum linija proizvoda, kompanija nije želela da ističe to, već se fokusirala na nešto drugačije i htela da pokaže kako se ona razlikuje od ostalih. Sve je ilustrovano izmišljenim srednjevekovnim društvom u kome grofica odbija tradicionalni božićni puding i traži šefu da izmisli nešto novo. Rezultat je, pogađate – drugačiji.

Asda

https://www.youtube.com/watch?v=KnW1TWqAXYs&feature=emb_title

Praznični filmovi su takođe posebna vrsta umetnosti koja sa sobom nosi dosta nostalgije, a ostvarenje Elf sa Vilom Ferelom je jedno od njih. Njegov lik je iskorišćen za ovaj lanac supermarketa, sa mnogim referencama na film i duh koji su ljudi zavoleli odavno. Zanimljivo je da je Ferelov lik isečen iz filma i da mu je dodato okruženje iz reklame, tako da on nije glumio ni u jednoj dodatnoj sceni za ovu reklamu.

Aldi

Kako je Svetsko prvenstvo u fudbalu malo pre katoličkog Božića, pojedini brendovi rešili su da se osvrnu i na to u svojim prazničnim reklamama. Ova reklama je omaž Nike reklami iz 1998, a u njoj vidimo šargarepu Kevina kako se zajedno sa porodicom sprema za božićno putovanje u Pariz. On u novinama vidi da se u decembru održava neki fudbalski turnir, ali se ukrcava na avion, dok neki drugi likovi koji nalikuju fudbalerima koriste njegovu novinu umesto fudbala.

Argos

Ova reklama namenjena je onima koji će dočekivati goste za praznike, jer vidimo mladi par koji očekuje nekoliko rođaka, a potom vidimo da se celo naselje trese od količine ljudi koji mahnito jure ka njima. Usput im se pridružuje još ljudi, ali ovaj par shvata da će ipak moći da se izbori sa izazovom.

Lidl

Kada jedan tata nakon pranja iz veš mašine izvadi svoj džemper koji je slučajno smanjen, njegova ćerka ima genijalnu ideju ko može da ga obuče – njen plišani meda. Ovaj meda potom postaje zvezda mnogih kampanja i odlazi na poslovne zadatke a porodica ostaje bez njega. Glavno pitanje je da li će se meda vratiti kući na vreme za praznike i provesti ih sa svojom porodicom.

Izvor: Creative Boom

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari