Aplikacija za prijavu komunalnog problema 1

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali i direktor „Beokom servisa“ Darko Glavaš predstavili su danas mobilnu aplikaciju tog servisa uz pomoć koje građani mogu jednostavno da prijavljuju komunalne probleme i dobiju važne informacije o aktuelnostima u gradu.

P { text-indent: 2.5cm; margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; }P.western { font-family: „YHelvetica“; font-size: 12pt; }P.cjk { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 12pt; }P.ctl { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 10pt; }“Taj problem ulazi u sistem, u 'Beokom servis', i direktno                        „Taj problem ulazi u sistem, u 'Beokom servis', i direktno ide do komunalnih preduzeća koja treba da ga reše. Nakon toga sledi kontrola da li je problem rešen, kao i poziv građaninu kao zahvalnost na tome što je svojom porukom ukazao na problem u gradu“, rekao je Mali.Prema njegovim rečima, nakon ove aplikacije biće predstavljena i aplikacija „Beograđani“, gde će se nalaziti sve aktivnosti Gradske uprave.Na taj način građani će moći i da glasaju za boju autobusa, nove linije gradskog prevoza, sređivanje parkova, vrtića.On je najavio i novi portal Grada Beograda.“Beograd na ovaj način smanjuje jaz u odnosu na druge evropske gradove, jer na ove načine građanima brže i efikasnije rešavamo probleme“, istakao je Mali i dodao da je do sada 1.500 građana preuzelo aplikaciju „Beokom“ na svoje telefone.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari