Javno preduzeće „Gradsko stambeno” je do 20. aprila izvršilo kontrolu svih fasada u zgradama koje održava, pregledana je 13.801 a utvrđeno da 1.592 fasade moraju kompletno da budu rekonstruisane, izjavio je gradski menadžer Goran Vesić.

P { text-indent: 2.5cm; margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: „YHelvetica“; font-size: 12pt; }P.cjk { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 12pt; }P.ctl { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 10pt; }


– Oko 800 fasada ugrožava bezbednost ljudi i naložili smo da se te fasade hitno oljušte, što je do sada urađeno na 671 zgradi, a tokom ove nedelje će biti urađen ostatak – rekao je Vesić ali i naglasio da fasade nisu odgovornost grada ili države, već vlasnika stanova.
Prema njegovim rečima, grad do sada nije imao mogućnost da interveniše, pa je predložio izmene zakona koje će omogućiti da se kreiraju programi gde će grad zajedno sa stanarima popravljati fasade.
– Takođe smo usvojili odluku na sednici Skupštine da možemo da intervenišemo kada su u pitanju fasade pod zaštitom države. Za neke od njih smo pronašli donatore. To će nam omogućiti da intervenišemo i kada su u pitanju liftovi i ravni krovovi – rekao je gradski menadžer.
Govoreći o postignutim rezultatima, Vesić je naveo da od javnih beogradskih preduzeća njih četiri posluju negativno. Problem GSP-a, prema njegovim rečima, ne može da bude rešen za godinu dana, jer je to preduzeće dugo propadalo.

– Ipak, stvari idu dobro. GSP „Beograd” povećava prihode, smanjuje rashode, potpisan je ugovor o 30 novih autobusa, a ove godine imaćemo pet novih ekoloških autobusa. Od 1. septembra izaći ćemo sa novom mrežom linija, koja će biti napravljena na osnovu brojanja putnika. Sledeću godinu GSP će završiti sa manjim gubitkom, a u narednih nekoliko godina očekujemo da posluje rentabilno – kazao je Vesić. On je dodao da naplata karata raste, ali da je još uvek nedovoljna. Takođe, najavio je i da će biti ispravljena činjenica da se u prigradskim delovima Beograda plaća mnogo veća cena nego u gradu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari