Foto: FreeImages / Jamie Harris

U anketi, sprovedenoj od februara do septembra, učestvovalo je 31.988 registrovanih korisnika sajta, a više od 40 odsto njih reklo je da ima vozilo proizvedeno između 2001. i 2005. godine.

Marka automobila koju građani Srbije najčešće biraju kada se odlučuju za kupovinu polovnog automobila jeste Folksvagen (13,4 odsto), Opel bira 10,6 odsto njih, a Reno 9,1 odsto.

U prvih 10 najčešće biranih su Fiat, Audi, Pežo, potom BMW i Ford. Na devetom mestu je Citroen za koji se, kako je pokazala anketa sajta Polovni automobili, odlučilo manje od pet odsto ispitanika, a na desetom Mercedes. Najmnogobrojniji su, međutim, bili oni koji nisu odabrali nijednu od ovih deset marki automobila (22,9 odsto).

Kada je reč o vrsti goriva, dizel je ubedljivo na prvom mestu. Čak 54,99 odsto anketiranih odgovorilo je da vozi automobil sa dizel motorom, benzince vozi 24,56 odsto, dok automobile sa kombinacijom benzin i gas vozi 12,7 odsto anketiranih.

Anketa sajta polovniautomobili.com pokazala je da 0,06 odsto vozi automobil na hibridni pogon. Kada se radi o vrsti karoserije, najviše je vozača sa limuzinama (27,9 odsto), a slede hečbek i karavan.