Završena akcija "Domestos - čista petica za higijenu" u Rakovici 1Foto: Unilevel

Srednja zanatska škola u Rakovici dobila je nove toalete zahvaljujući kompaniji Unilever i njihovoj društveno-odgovornoj akciji „Domestos – čista petica za higijenu“,

Rekonstrukcija toaleta počela je 2015. godine kada su obnovljena dva, od ukupno četiri, koja su završena ovog leta.

Kompanija Unilever je na ovaj način doprinela boljim uslovima za obrazovanje i svakodnevni boravak đaka u Srednjoj zanatskoj školi u Rakovici, koju pohađa 240 učenika koji imaju smetnje u razvoju.

Veliko mi je zadovoljstvo što je Domestos kampanja – Čista petica za higijenu – doprinela poboljšanju ukupnih higijenskih uslova u Srednjoj zanatskoj školi u Rakovici. Međutim, ovo nije kraj. Unilever, jedna od najvećih svetskih kompanija u segmentu robe široke potrošnje, nastavlja da vodi računa o lokalnoj zajednici i o onima kojima je pomoć najpotrebnija. S obzirom na to da u svetu svaka dva minuta jedno dete premine od bolesti i infekcija izazvanih lošim sanitarnim uslovima, naš globalni cilj je da pomognemo 25 miliona ljudi do 2020. godine da dobiju poboljšan pristup toaletima. S tim u vezi, u narednom periodu ćemo donirati Domestos univerzalno sredstvo za čišćenje svakoj osnovnoj školi u Srbiji. Želimo Domestos kampanju da sprovodimo i unapređujemo i u narednim godinama kako bismo na adekvatan način doprineli razvoju zajednice u kojoj poslujemo“, rekao je Dobrivoje Milovanović direktor Unilever Beograd, kompanije koja kroz poslovne aktivnosti konstantno doprinosi razvoju zajednice u kojoj posluje.

Kampanja „Domestos – čista petica za higijenu“ promoviše važnost održavanja higijene među mladima i pomaže školama u Srbiji da čistoća uvek bude na najvišem nivou.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari