Foto: Đorđe Tomić

Kakav motiv je kompanija Alcatel imala kad je reč o pokretanju literarnog konkursa „Šarmiraj Novu godinu“?

– Motiv ovog projekta je Nova godina, jer je to vreme godine kada maštamo i pravimo nove liste onoga što želimo. Kompanija Alcatel nas podseća da je važno da ono što želimo u novoj godini bude iz dubine srca. Zato je Alcatel u saradnji sa izdavačkom kućom Laguna i Delfi knjižarama organizovao literarni konkurs da bi sačuvao novogodišnji duh!

Foto: Đorđe Tomić

Kakvi su dalji planovi kompanije u pogledu sponzorstava i društveno odgovornih projekata? Da li je možda neki novi konkurs u planu?

– Veoma smo zadovoljni rezultatima, dobili smo veliki broj pozitivnih komentara od naših pratilaca na društvenim mrežama. Verujemo da smo uspeli u nastojanju da motivišemo ljude da pišu i ovo nam je podstrek da i ubuduće organizujemo slične projekte.

Kako po vašem mišljenju izgleda „borba“ na tržištu mobilne telefonije globalno, a kako se kompanija Alcatel snalazi u tom pogledu u našem regionu? 

– Alcatel je jak brend koji posluje više od 25 godina, što je jedinstveno u našoj branši. S obzirom na to da smo brend sa dugom istorijom u poslovanju, smatramo da je konkurencija neophodna jer nas čini još jačima. Uspešno poslujemo na tržištu Srbije i Crne Gore, a naš proizvodni portfolio obuhvata feature telefone, pametne telefone, tablet uređaje, satove za decu, mobilne rutere itd. Ukoliko želite da pobedite, morate biti drugačiji.

Možete li da nam kažete nešto više o samom odnosu snaga na tržištu i koje su prednosti kompanije Alcatel u odnosu na konkurenciju?

– Fokusirani smo na milenijalce. Nudimo naprednu tehnologiju koja upotpunjuje lepe trenutke. Jedna od naših prednosti je činjenica da TCL (naša matična kompanija) u vlasništvu ima jednu od pet vodećih fabrika za proizvodnju panela. Mi smo jedna od retkih kompanija u industriji mobilnih telefona koja poseduje nagradu “Eco Vadis”, nagradu koja se dodeljuje za vodeće performanse i održivu nabavku. Ukratko, brendu Alcatel uvek polazi za rukom da pridobije korisnike pomoću pristupačnih inovativnih proizvoda koji pružaju vrhunsko iskustvo i dizajn.

Foto: Đorđe Tomić

Ako nije tajna, u koji proizvod kompanija trenutno polaže najveće nade da bi mogao da se suprotstavi konkurenciji na tržištu Srbije i Crne Gore? Možete li da kažete nešto više o njegovim karakteristikama?

– Generalno, neprestano ulažemo u AI , tehnologiju ekrana i 5G konektivnost. Što se tiče pojedinačnih proizvoda, posebno volim Alcatel 3 (2019), jer je fokusiran na najnovije trendove, vrhunsko iskustvo i krajnje pristupačnu cenu. Glavne specifikacije obuhvataju mini urez (notch) za full view ekran, dualnu kameru za sjajne fotografije sa bokeh efektom, dinamične performanse sa Snapdragon procesorom, 32+3 GB memorije i bateriju kapaciteta 3,500 mAh.

Šta će po vašem mišljenju biti glavni trend u 2019. godini kad je reč o mobilnoj telefoniji? Da li će se kompanije fokusirati na unapređenje određenih aspekata kao što su kvalitet kamere, veća memorija, brži procesor, dizajn itd. ili na nešto sasvim drugo? 

– Tri glavna trenda u 2019. su veća upotreba videa, veće deljenje fotografija i duže vreme provedeno ispred ekrana (više od 5 sati dnevno). Potrebno je da ponudimo bolje i veće ekrane, unapređene kamere i bolju AI interakciju.

Za kraj, s obzirom na to da je Alcatel sponzor literarnog konkursa, kakve knjige volite da čitate u slobodno vreme? Da li uspevate u tome i kad najčešće čitate? Možete li da navedete nekoliko naslova i autora i kratko obrazložite šta vam se dopada kod njih?

– Čitanje je za mene strast, nešto što zaista volim, a ne samo hobi. Mislim da mi je čitanje pomoglo da otkrijem i shvatim svet. Volim da čitam dela klasičnih pisaca, kao što su Tolstoj, Kafka, Gi de Mopasan, a volim naravno i balkanske pisce, poput Jordana Radičkova, Branislava Nušića, Nikosa Kazancakisa. Svaki trenutak je pravi trenutak za čitanje!

PROMO TEKST

Povezani tekstovi