Junajted Grupa reagovala na intervju predsednika Vučića za italijansku Republiku 1Foto: EPA/CLAUDIO PERI

Ističući da je uvek imala poziciju apsolutne političke nezavisnosti.

Kako se podseća u saopštenju Junajted Grupe, Vučić je za Repuliku izjavio da su „aktuelnu političku klimu stvorili opozicionari da bi destabilizovali zemlju”.

„Dragan Đilas i njegov bogati saradnik Dragan Šolak poseduju najgledaniju kablovsku mrežu i razne televizijske kanale“, izjavio je Vučić u intervjuu objavljenom 21.marta.

„Imaju uticaja u svim nedeljnicima i u najmanje dva dnevna lista“, procenio je Vučić i konstatovao da na javnoj televiziji „koju su napali“ nije on imenovao direktore, niti uredništvo, već su tu od ranije.

Junajted Grupa ukazuje da su u ovom intervjuu „iznete grube neistine i klevete“. Ističe da je Republika danas objavila reagovanje Junajted Grupe, u kojem se naglašava da je Grupa, „pod čijom je kontrolom kanal N1, ekskluzivni partner CNN, uvek imala poziciju apsolutne političke nezavisnosti po pitanju uredjivačke i kompnijske politike“.

Pored toga, Junajted Grupa „demantuje da je Dragan Šolak, osnivač i predsednik, ikada imao zajednički politički ili ekonomski interes sa Draganom Đilasom ili bilo kojim drugim srpskim političarem“.