Automobil direktora Koridora Srbije u nesreći kod Doljevca Foto: Danas

Prema toj ugovornoj obavezi, izvođači su dužni da obezbede opremu i vozila za potrebe investitora i inženjera (nadzornog organa), a u cilju realizacije projekta, objasnili su Koridori Srbije. To javno preduzeće ističe da predstavnici investitora i inženjera tu opremu i vozila koriste tokom cele realizacije projekta, „a oni potom postaju vlasništvo investitora tek po završetku svih radova i okončanju ugovora“.

Koridori Srbije demantovali su da je automobil koji je učestvovao u saobraćajnoj nezgodi imao rotaciona svetla i policijske „blinkere“, navodeći da nijedno vozilo koje im je na raspolaganju to ne poseduje. To javno preduzeće je, izjavljujući saučešće porodici nastradale žene, apelovalo da se ta teška saobraćajna nezgoda ne zloupotrebljava i ne koristi u političke svrhe.

Kako je Insajderu rečeno u toj bugarskoj firmi, ugovorom je predviđeno da oni kao izvođač za potrebe Nadzornog organa i investitora treba da kupe do šest automobila koji po okončanju posla ostaju investitoru, odnosno Koridorima.

Povezani tekstovi