
Prema toj ugovornoj obavezi, izvođači su dužni da obezbede opremu i vozila za potrebe investitora i inženjera (nadzornog organa), a u cilju realizacije projekta, objasnili su Koridori Srbije. To javno preduzeće ističe da predstavnici investitora i inženjera tu opremu i vozila koriste tokom cele realizacije projekta, „a oni potom postaju vlasništvo investitora tek po završetku svih radova i okončanju ugovora“.
Koridori Srbije demantovali su da je automobil koji je učestvovao u saobraćajnoj nezgodi imao rotaciona svetla i policijske „blinkere“, navodeći da nijedno vozilo koje im je na raspolaganju to ne poseduje. To javno preduzeće je, izjavljujući saučešće porodici nastradale žene, apelovalo da se ta teška saobraćajna nezgoda ne zloupotrebljava i ne koristi u političke svrhe.
Tek treba da sledi krivicna prijava,kako sluzbena tako i od porodice nastradale zene !!! Jos jedna ljiga za „odsrtel“ !!!
Nigde nije uobičajeno da se ministar vozi u kolima izvođača radova zato što to, između ostalog, ukazuje na tešku korupciju oko dodele tapije na radove … Mada, ako je Babić u Bugarskoj osnovao firmu (kao, recimo, Siniša Mali) pa sam sebi dao posao, onda je sve u redu jer se vozio u svojim kolima. SNS mafija hara, Srbija će ostati bez para.
Majko mila, gledam ovaj opel, mozda da je auto ispred opela ranije krenuo, nebi bio uhvacenj u sendvic. Mozda bi nesrecna zena prezivela. Vidljivost 15 metara a onaj ludak sigurno je uspeo u trenutku sudara da smanji na 100km/h sa svojih 130km/h. Sa 100 na sat treba mu 35m da se zaustavi u idealnim uslovima, a on vozi 130km po magli. Tom oduzeti trajno vozacku posle zatvora…
praksa ili ne, dajte ugovor na uvid!!!
Trebalo im dva dana da uhapse autopilota. Znaci 10 izvodjaca radova po 6 lux auta, a koliko daju podizvodjaci? Isplivao snimak sa mesta udesa ali se ne vidi glavno a to je ko je bio autopilot.
Добро, нема проблема, покажите снимак с камере на рампи.
Čeka se da kamere prođu – poligraf!
Ovi definitivno i tenderom i ugovorom,nacrtali tesku korupciju i sukob interesa..Cuj to..izvodjac radova obezbeduje vozila i vozaca investitoru..Koji je JP i investira iz bzdzeta svih zitelja Srbije..Pa kud vise???
Babic predpostavljam nije kriv pred zakonom , ali je kriv pred gradjanima. On je taj , radi koga je vozac startovao vozilo , bez obzira cije je vozilo , i on je taj da mu naredi da krene , stane ili uspori ako za to postoji potreba. Babic komanduje , vozac samo slusa naredjenja. Smatram da je bahatost Babica jednaka ako ne i veca nego sto je bahatost vozaca kad je po takvoj magli vozio tolikom brzionom. Ne tvrdim , ali sta ako vozac izjavi da mu je Babic naredio da bez obzira na maglu pozuri jer ima neki hitan sastanak?. To onda bitno menja predstavu o cewloj nesreci.
Kakav ugvor! Da izvođač obezbedi investitoru opremu i vozila za prevoz i da nakon završetka radova to pripadne investitoru (Babiću), fantastično.