Foto: B92

„To nije tako jednostavna priča u smislu da je neko u nekom trenutku doneo odluku ili napravio određenu vrstu katastrofalne greške. Opet se vraćam na ključne trenutke kada se prelamala situacija 2007. godine. Tada smo imali veoma ozbiljne prihode, ozbiljan uspeh i ugovore sa Ligom šampiona, Vimbldonom, Mastersima, itd. To su bili četvorogodišnji ugovori i oni su naravno skupi. Kada se dogodila kriza, tržište je palo za 60 odsto, a mi smo morali da plaćamo cene koje smo ugovorili. Tako se dogodilo da izgubimo mogućnost da upravljamo na isti način „Devedesetdvojkom“ kao što je to bio slučaj ranije. Dakle, postoje neki procesi na koje jednostavno nismo mogli da utičemo”, objasnio je Matić za Radio Slobodna Evropa.

Prema njegovim rečima više nije bilo načina da B92 opstane na reklamama i donacijama.

Nije bilo načina zbog toga što donacije više nisu bile u obimu koji bi omogućio kompenzovanje situacije sa ovakvim ugovorima, a već se i marketinško tržište konsolidovalo kroz dve ili tri marketinške agencije sa kojima ste morali da pravite i neke druge ugovore, a ne samo one o oglašavanju. Svi su već počeli da se bave i produkcijom i rijalitijima i produkcijom serija. To je već bio jedan biznis model koji je uvek išao u korist marketinških agencija“, precizirao je Matić.

Međutim on je naveo da je ipak moguće napraviti novi B92 za ovo vreme i za budućnost i da bi bio spreman da pomognem u tome.