Foto: Savski nasip/tviter

U toku je postavljanje 11 nedostajućih nasipskih rampi, a po završetku radova, kapije će biti spuštene i zaključane, kako bi se onemogućila nezakonita vožnja motornih vozila, preneli su iz udruženja.

Sekretarijat za inspekcijske poslove saopštio je u petak da je doneo rešenje kojim se nalaže da Javno vodoprivredno preduzeće „Srbijavode”, na „deonici levoobalnog, novobeogradskog Savskog nasipa od Bloka 45 ka Ostružničkom mostu, postavi nedostajuće nasipske kapije – rampe, radi sprečavanja neovlašćene vožnje motornim vozilima po nasipu“.

U tom saopštenju je navedeno da radovi počinju danas i da će trajati narednih sedam dana. Za to vreme, dodaje se, biće postavljeno jedanaest nasipskih kapija – rampi, koje će biri spuštene i zaključane po završetku radova, a kako bi se onemogućila nezakonita vožnja motornih vozila po nasipu.

Iz Sekretarijata napominju da je vodna inspekcija preduzela sve mere iz svoje nadležnosti, kako bi se sprečila vožnja nasipom, ali da u skladu sa propisanim pravima i dužnostima nije u mogućnosti da čuva postavljene nasipske kapije – rampe.

U više navrata u prethodnom periodu dešavalo se da se ove prepreke oštećuju i uništavaju, navodi se u saopštenju.

O problemima na Savskom nasipu u emisiji „360 stepeni“ na N1 govorili su nedavno predstavnici dva suprotstavljena udruženja – dok jedni tvrde da zbog izgradnje na njemu, nasip može da popusti i poplavi Novi Beograd i da septičke jame izgrađenih objekata zagađuju vodoizvorišta u blizini, drugi sve negiraju i dodaju da je u pitanju – politička priča.

Na nasipima je zabranjen saobraćaj da mu vozila ne bi narušila stabilnost, naglasio je u toj emisiji Zoran Bukvić iz Udruženja građana „Savski nasip“. On je dodao da su pravljeni i ilegalni putevi da bi se stiglo od nasipa do vikendica, a da su pravljeni i nasipi u koritu. Istakao je da se time vrši pritisak na sam nasip koji služi za odbranu od poplava.