Otvaranje naloga na Portalu eUprava nova usluga za građane 1Foto: Pixabay/Felipemaass

Predstavnici NALED-a najavili su danas da će građani moći putem mobilnog telefona da obave više od 500 procedura putem naloga na Portalu eUprava.

Oni su u Kragujevcu rekli da će pomoć u otvaranju naloga građani moći da dobiju od službenika u lokalnoj upravi.

Kako su naveli, građani će na taj način moći da pribave izvod iz matične knjige, uverenje o nekažnjavanju ili da zakažu termin za izdavanje lične karte i pasoša.

U gradskoj upravi Kragujevca danas je održana prva obuka lokalnih službenika za pružanje nove usluge.

NALED i Kancelarija za IT i eUpravu će uz pomoć EBRD-a organizovati još 20 onlajn treninga za ostale gradove i opštine.

Radionice se sprovode u sklopu projekta „Unapređenje eDostave“, a cilj je da se građanima i privredi omogući da tokom kovid-19 krize, bez izlaganja riziku, završavaju obaveze u digitalnom okruženju.

„Kragujevac kao grad u kome se nalazi sedište Državnog data centra, među prvima će svojim stanovnicima, a posebno onima koji nisu vični novim tehnologijama, obezbediti stručnu podršku da putem mobilnih telefona, na Portalu eUprava, dobiju pristup svojim podacima iz 15 nacionalnih registara i pribave dokumenta koja su im potrebna“, rekao je novinarima gradonačelnik Kragujevca i predstavnik lokalnih samouprava u NALED-ovom Savezu za eUpravu Nikola Dašić.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari