Programski kolegijum Radio televizije Kragujevac osudio govor mržnje opozicionog odbornika 1Foto: N1

Programski kolegijum Privrednog društva „Radio televizija Kragujevac“ (RTK) pozvao je novinarska udruženja da javno osude govor mržnje odbornika Zajedno za Šumadiju Ivice Samailovića na „račun RTK i njenog rukovodstva“.

U saopštenju koje je objavljeno večeras u emisiji „Hronika“ je navedeno da „uporediti nekoga ko vodi medijsku kuću sa Jozefom Gebelsom je presedan koji se nije dogodio nigde na javnoj sceni Srbije“.

Samailović je na današnjoj sednici Skupštine grada zatražio da bude razrešena direktorka RTK Jelena Vuković i naveo da je ona 2015. godine bez ikakvih dokaza tužilaštva i policijske uprave u emisiji „Razmotavanje“ prikazala funkcionere Zajedno za Šumadiju da su „maltene kriminalci“ i da su uništili privredu i budžet grada Kragujevca.

Prema njegovim rečima, desilo se da nijedan funkcioner ZZŠ nije odgovarao i svi su oslobođeni.

Samailović je zatim ocenio da je uređivačka politika RTK „Gebelsova“ i da je „kao što je radio Gebels u vreme Hitlera, tako je i gospođica Jelena Vuković radila za Srpsku naprednu stranku od 2015. godine“.

Predsednik Skupštine Miroslav Petrašinović je upozorio Samailovića da ne može da upotrebljava imena nacističkih vođa u diskusiji.

Ocenio je da je „neprihvatljivo“ na bilo kom mestu, a ponajmanje u skupštini upoređivati bilo koje lice i bilo koju uređivačku politiku sa politikom i režimom nacističke Nemačke.

Samailović je na to nekoliko puta odgovorio sa „izvinjavam se“ i nastavio da kritikuje rad RTK.

Programski kolegijum RTK je večerašnjem saopštenju odbacio optužbe Zajedno za Šumadiju u gradskoj skupštini da je ta medijska kuća neobjektivna, kao i da lider ZZŠ Veroljub Stevanović, nekadašnji gradonačelnik, nije pozivan da učestvuje u televizijskom programu.

Navedeno je da u vreme vlasti ZZŠ od 2012. do 2014. zaposlenima u RTK  nisu uplaćivani porezi i doprinosi pa je dug po tom osnovu bio 24 miliona dinara.

Nije plaćan ni porez na imovinu 12 godina, a obaveze prema SOKOJ-u i REM-u sedam godina.

Program se proizvodio i emitovao sa potpuno dotrajalom opremom koja je poslednji put obnovljena 2000. godine.

Prema saopštenju, RTK danas nema dugovanja, sve svoje obaveze izmiruje na vreme, zarade su redovne, a potpisan je i Kolektivni ugovor.

Skupština grada Kragujevca danas je usvojila program poslovanja Privrednog društva „Radio televizija Kragujevac“ za 2021. godinu kome su za njeno finansiranje planirane subvencije iz gradskog budžeta od 50 miliona dinara.

Komentari

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.