REM odložio plaćanje naknada emiterima 1Foto: Beta/Miloš Miškov

Usvojen je i drugi Izveštaj o nadzoru PMU tokom izborne kampanje.

Savet REM-a je prilikom donešenje odluke o odlaganju plaćanja mesečnih naknada emiterima uzeo u obzir da se sa proglašenjem vanrednog stanja privatne kompanije, ali i pružaoci medijske usluge suočavaju sa „problemima profitabilnog poslovanja i opstanka na tržištu, kao i namirenja obaveza koja imaju, između ostalog, i prema Regulatoru“.

Osim ove odluke Regulator je usvojio i Izveštaj o nadzoru PMU tokom predizborne kampanje na televizijama sa nacionalnom frekvencijom (drugi presek), za period od 4. do 15. marta ove godine, stoji na sajtu REM-a.

Na Prvom programu Radio-televizije Srbije (RTS1) analitičari i ostali učesnici kampanje bili su najzastupljeniji, sa 71,7 odsto učešća u predizbornom programu.

Sledi lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ koja je sa 13,49 odsto bila najzastupljenija u programu RTS-a, dok su stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene od strane RIK-a do 15. marta bile zastupljene 5,38 odsto na Javnom servisu.

U programu televizije Pink najviše vremena imala je lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“, 58 odsto, zatim analitičari i ostali učesnici kampanje – 38,13 odsto i stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene – 1,77 odsto.

U predizbornom programu televizije Hepi u najvećem procentu je bila zastupljena lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ sa oko 37,61 odsto, analitičari sa 15 odsto, a stranke koje bojkotuju izbore sa 14 odsto.

Na televiziji B92 najveći udeo u predizbornom programu, 79 odsto, imali su analitičari i ostali učesnici programa, a lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ bila je zastupljena sa oko deset odsto.

Na televiziji Prva u najvećem procentu, oko 41 odsto, bila je zastupljena lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“, a slede analitičari koji su imali 36,72 odsto vremena u programu te televizije. Stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene bile su u programu sa 10,5 odsto predizbornog programa.

Izveštajem je obuhvaćen i predizborni program kablovske televizije N1. U predizbornom programu te televizije u najvećem procentu, oko 50 odsto, činili su analitičari i drugi učesnici kampanje.

Na N1 su u programu stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene imale 36,32 odsto vremena, među kojima je stranka Savez za Srbiju, sa oko 27 odsto, bila najzastupljenija u programu. Lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ na toj televiziji učestvovala je sa oko 4,9 odsto u predizbornom programu.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.