tv prva

REM: Prva i O2 263 puta prekršili Zakon o oglašavanju 4

REM: Prva i O2 263 puta prekršili Zakon o oglašavanju

Protiv televizija Prva i O2, zbog 263 prekršaja Zakona o oglašavanju u martu ove godine, Regulatorno telo za elektronske medije (REM) podnelo je Prekršajnom sudu zahteve za pokretanje prekršajnih postupaka, prenosi UNS info.

Srđan Milovanović novi direktor TV Prva 5

Srđan Milovanović novi direktor TV Prva

Kompanija Kopernikus Corporation ltd. i Manja Grčić, koja je obavljala funkciju direktora TV Prve, postigli su danas dogovor o sporazumnom prestanku poslovne saradnje, a novi generalni direktor Prve televizije je vlasnik kompanije Srđan Milovanović.

Savet REM-a odbacio prijave o SNS spotu kao neosnovane 8

Savet REM-a odbacio prijave o SNS spotu kao neosnovane

Savet Regulatornog tela za elektronske medije doneo je odluku da se odbace, kao neosnovane, prijave organizacije „Građani na straži“ koje su pristigle povodom prikazivanja dela spota Srpske napredne stranke u informativnim programima TV Prve i Hepi TV.

TV Prva zahvalila Ivanoviću 10

TV Prva zahvalila Ivanoviću

Menadžment Prve televizije zahvalio je danas Ivanu Ivanoviću, na dosadašnjoj, obostrano uspešnoj saradnji i poželeo mu uspeh u daljem radu.

Novi vlasnik TV Prva i 02: Uređivačka politika se neće menjati 11

Novi vlasnik TV Prva i 02: Uređivačka politika se neće menjati

Naravno da Telekom nije uticao na moju odluku da kupim TV Prva i O2. Mi smo privatna kompanija – kaže za Danas Srđan Milovanović, novi vlasnik dve televizije sa nacionalnom frekvencijom. On tvrdi da se uređivačka politika Prve i O2 neće menjati, niti da će biti otpuštanja.

Đilas: Telekom kupio O2 i Prvu 12

Đilas: Telekom kupio O2 i Prvu

Predsedavajući Saveza za Srbiju (SzS) Dragan Đilas tvrdi na svom tviter nalogu da je Telekom kupio televizije 02 i Prvu, a da je formalni kupac Kopernikus.

UNS: Organizovanje protesta pritisak na TV Prva 13

UNS: Organizovanje protesta pritisak na TV Prva

Udruženje novinara Srbije saopštilo je da smatra organizovanje štrajka zaposlenih u fabrici “Milan Blagojević – Namenska” a.d. Lučani protiv Tatjane Vojtehovski sa TV Prva neprimerenim pritiskom na uređivačku politiku i nezavisnost novinara.