– Čitav projekat delo je srpskih inženjera i dizajnera koji na projektu rade više od godinu dana, a svoje karijere su započeli, ne bilo gde već u kompaniji Microsoft. Veličina tima koji je radio na igri je varirala tokom projekta, u zavisnosti od potreba. Svi su veliki stručnjaci, odnosno, svi koji su radili imaju diplome priznatih škola (uglavnom ETF i Fakulteta primenjenih umetnosti) i iskustvo u radu na velikim projektima – kaže za Danas Tomislav Mihajlović, zastupnik i promoter grupe autora.

Mihajlović objašnjava da su oni izabrali Fejsbuk za promociju igrice, jer su svi bili pasionirani igrači Premier Managera, Championship Managera, pa Football Managera i smatraju da će njihova igra doneti nešto novo na Fejsbuk gejming scenu.

– Igranje sa prijateljima, po našem mišljenju, glavni je pravac razvoja igara i FB je za to idealna platforma. Igrati ovakvu igru sa prijateljima je nesumnjivo zanimljivo, pogotovo što će prijatelji moći da na svojim profilima, galerijamae i „zidovima“ objavljuju rezultate utakmica, trofeje, stadione i sve ostale detalje tokom trajanja lige – nastavlja Mihajlović.

Igra ima praktično neograničen broj igrača. Ideja je da Fejsbuk prijatelji igraju zajedno i da se ljudi sličnog kvaliteta i uspeha timova takmiče zajedno i tako napreduju. Svaki korisnik pravi sopstveni tim, daje mu ime, pravi mu obeležja (dresovi, grb) i počinje takmičenje u nekoj od liga. Sezona traje mesec dana i igra se po fudbalskim pravilima: najbolji timovi napreduju, igraju Ligu šampiona, dobijaju nagrade za to. Timovi su već formirani i ima ih 14 do sada.

– Očekujemo veliki internacionali uspeh Top eleven football managera, jer nijedna igrica ovog tipa do sada nije bila tako kvalitetna, urađena u fleš tehnologiji, kompatibilna sa kućnim računarima i što je najbolje, uskoro će biti prevedena na nekoliko svetskih jezika što će je učiniti atraktivnom i dostupnom igračima iz inostranstva – smatra Mihajlović.

Autori kao kvalitet koji će ovu igricu izdvojiti iz sličnih Fejsbuk aplikacija izdvajaju prijatno vizuelno iskustvo sa animacijama i brzim odzivom, nalik desktop igrama, personalizovani fudbalski klub sa imenom i obeležjima koje korisnik sam kreira, upravljanje taktikom, nalik Championship Manageru i Football Manageru. Većina ovih opcija utiče na tok utakmice. Korisnici „treniraju“ igrače i njihov napredak, na koji utiču godine, talenat i koliko šanse dobiju na utakmicama. Kupovina i prodaja igrača se obavlja putem real-time aukcija, upravljanje finansijama kluba odvija se kroz potpisivanje ugovora sa sponzorima, gradnju stadiona i pomoćnih objekata koji donose zaradu, podešavanje cene karata i slično.

– Još jedan od važnih aspekata je i socijalni, ako uzmemo u obzir popularnost ove mreže i mogućnost igranja utakmica uživo, koje korisnici gledaju i mogu da utiču na rezultat i dešavanja na terenu izmenama i promenom taktike. Fejsbuk omogućava da se rezultati mečeva, izgrađeni stadion i objekti, grbovi, dresovi, osvojeni trofeji i dostignuća objave svim fejsbuk prijateljima – naglašava Mihajlović.

Budući da su utakmice uživo i korisnici mogu da vrše izmene i menjaju taktiku tokom samog meča, oni biraju vremenske intervale kada žele da se neki meč odigra. Pošto će ponekad ljudi biti sprečeni da budu online za vreme meča, imaju mogućnost da spreme taktiku unapred i odrede izmene ukoliko dođe do povreda.

Rade u „Majkrosoftu“ u Kopenhagenu

Imena autora ove igre su Nikola Jelisavac, Milan Jovović, Nikola Kukrika, Branko Milutinović i Ivan Stojisavljević. Svi su diplomirani studenti ETF i radili su ili rade u Microsoft Dev Centru u Kopenhagenu.