Foto: Fonet/Nenad Đorđević

„Kompanijski planovi se prave i menjaju u skladu sa uslovima. Poslovanje Er Srbije je normalno i ona radi u vrlo konkurentnim uslovima“, kazala je Brnabić novinarima odgovarajući na pitanje šta će za tu kompaniju značiti to što je Atihad, strateški partner Er Srbije, otkazao ranije ugovorenu nabavku aviona „erbas“ za potrebe kompanije u Srbiji.

Ona je podsetila da je će od 1. juna Er Srbija uvesti devet novih linija što će, kako je ocenila, ojačati poziciju Beograda kao regionalnog centra za avio saobraćaj.

Na pitanje šta je Vlada Srbije dobila strateškim partnerstvom sa Etihadom, odnosno Er Srbijom, ona je kazala da treba videti širu sliku i da je to partnerstvo najpre očuvalo radna mesta u bivšem Jatu, poziciiniralo Beograd kao regionalni hab za avio saobraćaj, a prvi put u 55 godina istorije Aerodrom Beograd je imao više od pet miliona putnika.

„To sve ne bi bilo moguće da nemamo nacionalnu avio-kompaniju kao što je Er Srbija“, kazala je Brnabić.

Dodala je da to što su uspostavljene brojne avio linije iz Beograda, pa i ona direktna za Njujork, donele dosta novca budžetu Srbije a time i bolje puteve, škole, bolnice

Povezani tekstovi