Najavljeno efikasnije rešavnje problema građana  1Foto: Grad Užice

U Užicu je uveden „Sitem 48“ koji građanima omogućava da prijave komunalne i druge probleme, kao i to da se oni brže i efikasnije rešavaju.

Posredstvom tog servisa, građani će moći da,tokom 24 sata 365 dana u godini, prijavljuju probleme popunjavanjem formulara na sajtu grada (www.uzice.rs), slanjem SMS na 065/9334848, pozivom na broj 031/592448, slanjem elekrtonske pošte na [email protected], putem besplatne aplikacije Play prodavnica/Moj grad/užice ili ličnim dolaskom u gradsku upravu, u kancelariju 18A.

– Taj informacioni sistem omogućićenajbolju moguću komunikaciju između građana i javnog sektora, kao i to da najveći deo svakodnevnih problema građana rešavamo na najbrži mogući način, ali i onih problema koji su povezani sa radon JKP, gradskih uprava, ustanova i drugih organa Grada. Korist će imati građani koji će, umesto na 29 adresa, moći da prijave problem na samo jednoj adresi, ali i mi rukovodioci, jer ćemo moći da sagledamo nedostatke i da reagujemo na najbolji mogući način“, objasnio je gradonačelnik Užica Tihomir Petković i pozvao Užičane da koriste taj servis, jer će time podržati nameru da se poboljša kvalitet usluga lokalnog javnog sektora.

Navdeći da će „građane imati ko da čuje i da im konkretno odgovori u roku od 48 sati“, te da „to ne znači da će odmah biti rešeni svi problemi“, gradonačelnik je rekao da će se građanima omogućiti konkretni odgovori na njihove zahteve i da će biti ukinuta praksa da ih predstavnici javnog sektora, pozivaju se na nenadležnost, upućuju na razne adrese.

„Bićemo uprilici dareformišemo javni sektor, koji mora da bude na usluzi građanima, i niko iz javnog sektora neće moći da, kao do sada, sakrije zahtev građana ili da ne rešava njihove probleme“, kazao je Petković.

Objasnivši da je program osmislila beogradska firma „Mega“, Branislav Mitrović, predsednik Skupštine grada, istakao je da je taj servis nastavak digitalizacije u užičkoj lokalnoj samoupravi.

– Od prošle godine ne koristimo štampane materijale za sednice Skupštine grada, Gradskog veća, a u elektronskoj formi obavlja se i prepiska sa javnim preduzećima i ustanovama, čime smo ostvarili značajnu uštedu“, rekao je Mitrović i poručio da „građani, posredstvom „Sistema 48“, mogu da prijave sve probleme iz svog okruženja“.

                                                           

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari