Foto: Pošta Srbije

Vodeću poziciju Pošte Srbije i Post-ekspresa u kategoriji „Transport“ potvrdili su potrošači u devetoj akciji koju je sprovelo udruženje „Moja Srbija“ u konkurenciji od 930 brendova u 27 kategorija.

„Veliko je zadovoljstvo ponovo osvojiti priznanje potrošača. Nagrada ‘Moj izbor’ je važna za 15.000 zaposlenih u Pošti, koja je i prošlu godinu završila sa odličnim rezultatima i preko 2,3 milijarde dinara dobiti i pružila čak 457 miliona usluga“, kazala je vršilac dužnosti direktora Pošte Srbije Mira Petrović povodom dodele tog priznanja potrošača.

Dodala je da Post-ekspres na tržištu ekspres i paketskih usluga beleži konstantan rast i ostvaruje dominantno tržišno učešće i pored jake konkurencije.

„Post-ekspres, koji je tržišni lider, ostvario je preko 9,5 miliona ekspres pošiljaka, uz brz i siguran prenos i poštovanje garantovanih rokova“, rekla je Petrović.

Ona je ocenila da nagrade „Moj izbor“ obavezuju preduzeće Pošta Srbije da dalje razvija široki spektar usluga koje nudi i da „održi i unapredi najrazvijeniju nacionalnu distributivnu mrežu koja omogućava najširu dostupnost, uz garanciju kvaliteta, po pristupačnim cenama i pod jednakim uslovima za sve korisnike“.

U saopštenju je navedeno da Pošta planira dalji razvoj razvoj usluga u segmentu e-trgovine i digitalizaciju procesa, ali i davanje podrške drugim institucijama koje digitalizuju svoje procese, kao što je slučaj sa projektom izdavanja i produžetka vozačkih dozvola elektronskim putem i njihove isporuke na kućnu adresu.

„Кljučni projekti koje Pošta preduzima odnose se na maksimalnu iskorišćenost logističkih potencijala i snažne poštanske IT podrške, kao i razvoj tranzitnog centra za distribuciju robe koja je generisana u e-trgovini za region, s ciljem da Pošta Srbije ostane vodeći regionalni provajder savremene poštanske usluge, i jaka podrška nacionalnoj privredi i državnim prjektima“, istakla je Petrović.

Pošta Srbije ima tradiciju dugu 179 godina, mrežu od 1.500 pošta i više od 1.600 vozila u tehnološkoj floti. Sa blizu 4.000 dostavljača i poštara i isto toliko šaltera na usluzi je gradjanima u svim mestima u Srbiji, navodi se u saopštenju.

Više od 50 odsto prihoda Pošta ostvaruje na komercijalnom tržištu, a prva je razvila ekspres dostavu pre 16 godina organizujući Post-ekspres koji danas pruža prosečno dnevno oko 40.000 usluga. Pošti Srbije je potvrdjen kvalitet i standard ISO 9001:2015.

Povezani tekstovi