Sektoru za zaštitu korisnika usluga NBS tokom 2019. upućeno 1.976 pritužbi 1Foto: B. Cvejić

Od tog broja pritužbi, 53,8 odsto se odnosilo na postupanje društava za osiguranje, 46 odsto na postupanje banaka, 0,2 odsto na postupanje platnih institucija, 0,1 odsto na postupanje društava za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondovima, dok na postupanje ostalih davalaca finansijskih usluga nije bilo pritužbi.

U periodu od januara do decembra 2019. godine primljeno je 908 pritužbi korisnika na postupanje banaka. U tom periodu najveći broj pritužbi na postupanje banaka odnosio se na kredite (42,6 odsto), platne račune/usluge (31,6 odsto) i platne kartice (20,9 odsto) U periodu januar–decembar 2019. godine utvrđeno je da 12 banaka nisu postupale u skladu s pojedinim odredbama zakona kojima se uređuje oblast zaštite korisnika finansijskih usluga, navodi se u izveštaju.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.