Telekom: Vlasnike N1 televizije ne zanima javni interes već samo milioni 1Foto: Zoran Spahic

„Gospodo, vlasnici N1 televizije i SBB, shvatite da niste ni država ni regulator i da ne možete vi da uređujete tržište medijskog sadržaja, što ste radili duže od 15 godina, diktirajući pravila igre i uslovljavajući sve druge učesnike na tržištu“, navodi se u saopštenju Telekoma.

Dodaje se da su vlasnici N1 televizije i SBB poslednji kojima Telekom treba da se pravda za njihove poslovne poteze i dogovore sa drugim kompanijama.

„Da ste se vi pitali nas danas ne bi ni bilo. Boli vas što imamo rast broja korisnika i što nam za taj rast nisu neophodni vaši kanali. Nervoza koju zbog toga pokazujete neće ništa da promeni“, navodi se u saopštenju Telekoma.

Ranije danas Junajted grupa je saopštila da Telekom ne želi da „za kredibilno i istinito novinarstvo po kojem je poznat N1 plati manje od 50 dinara po korisniku, ali zato oko 50 miliona evra izdvaja za potrebe kablovskih televizija ili tabloida poput Kopernikusa, Pinka, Kurira i kanala jednog estradnog pevača“.

Telekom je u saopštenju istakao da su „politika i izbori nešto što vlasnici N1 televizije i SBB-a konstantno ubacuju u kontekst pitanja oko koga se spore“.

„Mi smo samo hteli pošten i zakonit komercijalni dogovor i kao znak dobre volje ponudili smo vam da dok traju pregovori emitujemo vaš N1 kanal na svim platformama Telekoma Srbija, pošto ste tvrdili da je to od opšteg javnog interesa. Vi ste to odbili“, naveo je Telekom.

Istakao je da „očigledno da N1 i SBB nimalo nije interesovalo da se njihov kanal N1 dodatno vidi u više od 800.000 domaćinstava, već da je reč samo o želji za sticanjem višemilionske zarade“.

„Da vam damo 15 miliona evra za tri godine, za nešto u čemu mi ne vidimo nikakav ekonomski interes, za nas je neprihvatljivo. Za takvu ucenu ste promašili adresu“, naveo je Telekom.

Programi Junajted grupe od 17. januara ne emituju se na kabovskim operatorima u sastavu Telekoma jer nije postignut dogovor o ceni te usluge.