San i java jednog putara

Ostavite komentar


  1. Kinezi su naša braća. Nas i Kineza bezmalo milijardu i po? Kapital ne poznaje ni veru ni naciju samo braću koja će da ga usmeravaju da raste još više. Nema više nikakvih garancija samo konkurencija za nivelisanje pogubnih tendencija. Ne po ljude, po kapital naravno. Profit je majka svake akcije i posledične reakcije. Uzmi ili umri.

    1. Uzeli su sektasi dovoljno, ugradili se u sve, ali!!!!! Uskoro se kafana zvana naprednjacka Srbija zatvara, trajno.
      Hvala, ponosu, na N1 si bio genijalan.
      Nas Dragan svi su samo o tome pricali.
      Da se vidi N1 treba i ovde napisati.

  2. Nisam bas dobro. Godine. Zlo i naopako. Obraduje me Danas, N1, VI GOSPODINE. Moja porodica, naravno, ali deca hoce da mi se sele u 40-tim godinama. Izgubili osmeh, nadu, snagu, a dva lekara u KCS. Gospodine, bili ste sjajni na N1, hvala Vama i Danasu na svemu.

  3. Genije, cast mi je sto sam te nedavno upoznao. Iako smo iz razlicitih miljea, ti si nas heroj. Znas da nasa grupa ne glasa, al za tebe bi.

  4. Pratim sve u Srbiji i zao mi je, Srbije, moje zemlje. Takodje, zakljucila sam da svi koje gledam na tv ili uzivo nemaju harizme i integriteta koliko Vi u jednoj ruci. Mojim nekadasnji sugradjanima , narodu iz unutrasnjosti Srbije i Danasu, zelim sve najbolje. A Vama, sve od srca. Zlato ste.

    1. Hvala Vam u ime svih osramocenih, rezigniranih, nepozeljnih, osiromasenih putara Srbije. U zemlji gde patriotizam postoji samo na papiru i za neke „nove putare“ bliske sns, koji zapravo, prekidaju puteve. Ne znam da li njihova pohlepa ima granice i da li uopste razmisljaju o nama koji radimo u domacim putarskim preduzecima. Srbija je zona sumraka, hvala Danasu sto pali svetlo.

  5. NAJBOLJI EKONOMISTA SRBIJE. COVECE, NA N1, OSTAVIO SI BOLJI UTISAK NEGO CELA OPOZICIJA. E, SRBIJO, SVE JE LAZNO. SEM DANASA I N1

    1. Stave prst i placu. Al sta ces, Dragan im je oprostio, ali njegovi prijatelji i poznanici nisu. A ne znam coveka sa vise prijatelja. Ni ja im nisam oprostio, Raka iz Kosjerica.

      1. U ovom clanku , kao i prisutnim komentarima, je izneta prava istina o „grandioznim ostvarenjima sadasnje vlasti i navodno stotinama kilometara novoizgradjenih autoputeva u poslednih 5 godina“ -s obaveznom tvrdnjom da do dolaska Naprednjaka 2012. godine- ama bas nista na tom polju nije uradnjeno i probise nam usi o navodnim velikim uspesima a posebno na polju investicija i izgradnji autoputeva.
        Stalno navode da je u poslednjih 5 godina izgradjeno 300 km, pa im to nije dovoljno vec sutradan podizu cifru na 350 km- a namerno zaboravljaju da su na vlasti osam godina i da su ti autoputevi – 300 km- neprekidno gradjeni i do dolaska na vlast 2012. godine i po njihovom dolasku na vlast- te se jasno vidi da svesno manipulisu informacijama i prakticno lazu.Gospodja ministarka za puteve je mnogo puta izjavljivala da ova vlast gradi godisnje prosecno po 100 km autoputeva a kad se podeli cifra od 300 km sa osam godina – prizilazi cifra od jedva 40 km. godisnje.
        Posebno su vazne neoborive cinjenice da se svi autoputevi grade iz dugorocnih inostranih kredita koji ce biti vracani u narednih 30 do 35 godina.Kamate su niske jer te kredite dobijamo uglavnom iz stampanog novca na Zapadu a oni tu imaju samo troskove stampanja.
        Pored toga sve radove na ovim autoputevima izvode strane firme i umesto da mi zaradjujemo na tim JAVNIM RADOVIMA , zaradjuju stranci.Nas rast bruto drustvenog proizvoda bi dvostruko brze rastao da mi direktno izvodimo te radove a ne da nasi putari kao podizvodjaci rade za bagatelu.
        Istina je da su glavne deonice autoputeva koji su nedavno zavrseni poceli da se grade pre vise od 10 godina, da je gotovo sve uradjeno sem po 20 km u Sicevackoj i Grdelickoj klisuri a oni prisvajaju da su sve to oni izdradili i to u „poslednjih 5 godina“- ocigledno laz do lazi pa ponovo ispocetka- i tako po sto puta…
        Izgradjeni autoput Beograd-Cacak je prakticno pripremljen za gradnju zaslugom Velje Ilica a oni sve to prisvajaju kao da su oni ;odredili trasu, uradili glavni projekat, eksproprisali zemljste itd.A sve je to uradjeno za vreme kada je Valja bio ministar za puteve.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 3. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Stevan Filipović, filmski režiser

Da bismo bili savesni građani koji donose prave odluke na izborima, kao i u svim drugim sferama života, potrebni su nam jaki mediji.