RTS valjda smatra da bi birači bili dovedeni u zabludu i počeli masovno da glasaju za Bastaća, misleći da glasaju za emisiju „Šta radite bre bez Marka Bastaća“.

Podnosioci prigovora sa RTS verovatno misle na birače sa određenim problemima u shvatanju sveta oko nas, jer ovi ostali, verovatno, umeju da prokljuve da se na izborima ne glasa za TV emisije nego za Skupštinu grada Beograda.

Logičnije bi bilo da je RTS uložio prigovor i pokušao da spreči registrovanje izborne liste „Aleksandar Vučić – Zato što volimo Beograd“, jer je više nego očigledno da se na toj listi nalazi njihov najveći brend – Žika Šarenica, koji se u slobodno vreme preziva Nikolić.

Pa se, elem, može desiti da birači, glasajući za tu listu, pomisle kako glasaju da bude više „Žikine šarenice“ na televiziji, a u stvari glasaju da bude više Aleksandra Vučića na televiziji. I da tako budu uvučeni u zabludu, to jest u klopku srpske masmediologije.

Pitanje je, zapravo – da li će RTS tokom kampanje emitovati „Žikinu šarenicu“ i da li to spada u političko propagandni program?

Ili će možda, spojiti ove dve emisije u jednu koja će se zvati: „Šta radiš, bre, Žiko, ali bez Bastaća?“