Kada nastupi vrelina, Beograđanima je na ulicama uvek teško a naročito je to slučaj sada kada se veliki deo grada renovira pa pored toga da ne dobiju sunčanicu istovremeno moraju da paze da se ne sapletu o neku ogradu ili drugu prepreku koja odvaja gradilište od uskog prostora za pešačenje. Neko će pomisliti nevoljama tog tipa dolazi kraj kada se uđe u vozilo gradskog prevoza međutim to uopšte nije tako.

Naime, autobusi zbog saobraćajnica koje su zatvorene usled radova upadaju u svakodnevne gužve a dodatni problem putnicima stvara to što je u većini vozila pokvarena klima. Na tridesetak stepeni velike gužve u gradskom prevozu, koje nastaju zbog smanjenja broja ispravnih vozila, same po sebi su dovoljne da ljudima, naročito onima koji putuju na duže staze, bude veoma neprijatno. Kada se još uđe u prepuno vozilo u kome je klima neispravna a autobus „mili“ između dve stanice udaljene 200 metara po pet minuta takva vožnja predstavlja pravu avanturu. Oni koji putuje na kraće relacije imaju taj „luksuz“ da po vrućinetini otpešače do svog cilja ali oni koji idu dalje prinuđeni su na „kuvanje“ u prepunom vozilu. Otvaranje prozora pri takvim gužvama i sporoj vožnji zbog stalnih zastoja ne predstavlja nikakvo osveženje. Bez klime putnici mogu da se nadaju samo da će biti dovoljno izdržljivi da tokom vožnje ne padnu u nesvest.

Na brojne primedbe građana da su vozila gradskog saobraćaja uglavnom neklimatizovana nadležni odgovaraju „da su kada je reč o klimi prioritet vozači“. Bez zadrške se može reći da je oholo i drsko da gradski čelnici koji se inače ne voze gradskim saobraćajem uopšte izuste tako nešto. Da se svaki dan na posao voze prevozom bez klime i da to stoički izdržavaju po pola sati ili 45 minuta možda bi i imali moralno pravo da „daju primer“ drugima. S obzirom da to ne rade, već se na protiv voze veoma luksuzno i ugodno, takve konstatacije su nedopustive. Gradski čelnici zaboravljaju da je osnovni cilj organizovanog prevoza da, između ostalog, građane doveze do njihovih radnih mesta. Da bi ostvarili svoje radne obaveze moraju da budu odmorni i u fizički dobrom stanju. Vrućine koje trpe u neklimatizovanim vozilima gradskog saobraćaja apsolutno ne doprinose da njihova produktivnost bude na visokom nivou. U krajnjem slučaju građani plaćaju organizovani prevoz iz svog džepa i najmanje što im je potrebno obezbediti je da bude ugodan i kvalitetan.

Jasno je da je nedostatak novca za održavanje vozila osnovni razlog što su mnoga od njih bez klime. Sve dok bude na snazi, po građane Beograda, štetni ugovor sa kompanijom Apeks koja samo na osnovu toga što je implementirala Bus plus sistem uzima deo zarade GSP i drugih prevoznika, novca za stvari poput ispravne klime u vozilima neće biti.