Klima kao „luksuz“

Ostavite komentar


  1. a bicikla kao transportno sredstvo na krace relacije?! cudi me da je taj predlog neopravdano izostavljen a tako je alternativan i ekoloski.

    1. Ispravno je reći (i napisati, samim tim) bicikl, a ne bicikla !!!

    2. Jeste ekološki ali i ekonomski. Naime, zaposleni na državnim jaslama, koji na posao dolaze biciklom, mogu da ostanu bez naknade troškova prevoza. Tako nam je rečeno.

  2. Kao što BG Elektrane imaju neki fantomski datum kad prekidaju grejanje (uprkos globalnim klimatskim promenama), tako i busadžije imaju takav datum kad počinju da uključuju klime (ukoliko uopšte rade?). Pošto je poznato da autobusi troše oko 30% više goriva kad radi klima, jasno je zašto ih ne uključuju…

    1. Ne 30% nego cca 20% , i autobusari namerno ne uključuju klimu tobože da ih nebi „ukočilo“ što samo primitivci imaju tako mišljenje , radije da oko vrata peškir i ćirilicu na radio…

  3. „štetni ugovor sa kompanijom Apeks“ – kako ste izveli zaključak da je ugovor štetan. Kartice, validatori, kontrolori, to sve košta i mora da bude plaćeno. Da li je preplaćeno, to ne znam, ali se ovde sve svodi na paušalne izjave „štetni ugovor“. Nemam nikakav interes da štitim Apeks, ali ova priča je nasleđe kada su svi oni koji nisu želeli da plaćaju prevoz, to našli kao nekakav izgovor. I tako nama ostade da je Apeks glavni problem u javnom prevozu. Svaki posao nešto mora da košta i prodaja/naplata/kontrola karata i pranje/popravka autobusa i gume i polomljeni prozori i plate zaposlenih…
    Da li znate da kada platite infostan, na šalteru vam ne naplate proviziju – zašto? Zato što dobiju deo naplaćenog novca – potpuno isti model kao i za Apeks, ali niko neće da kaže da neće da plaća infostan, jer neko uzima „zaradu“ infostana.
    Itd, itd, itd,… sve paušalno, odoka, otprilike, neko mi reče,… i tu smo gde smo! A probleme možemo da rešimo ako ih identifikujemo i radimo na rešavanju, a ne šacometrijsko-odokativnim komentarima šta je štetno, a šta je dobro. Zato i imamo AVa za glavnog alfa AVa.

Ostavite komentar


Dijalog

Višak evra, manjak ekonomije 10

Višak evra, manjak ekonomije

Ministar finansija onomad reče, od 2020. godine u Srbiju se slilo 15,9 milijardi stranih direktnih investicija i po tome smo rekorderi na Zapadnom Balkanu. Da bi to ubedljivije delovalo, dodade da od ukupnih stranih investicija ovog regiona u Srbiju dolazi 60 odsto, a potom nabroji i druge uspehe koji se mogu direktno ili indirektno pripisati stranim investicijama.

Naslovna strana

Naslovna strana za 9. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.