OK, otkriveno je, gospođica blogerka je imala ghostwritera. Ne znam koliko joj je to pomoglo, mislim da bi bilo autentičnije da je sama pisala, ako je već želela da podeli s nama razne aspekte trgovine polnim organima. Dakle, Sexymaja je posetila DKC.

Na Beldocsu je u nedelju, pred ne baš prepunom salom, predstavljena priča o Sexymaji, „andergraund ikoni“, kako je naziva reditelj filma. O filmu nemam mnogo prava da pišem jer sam pogledala samo prvih dvadesetak minuta. Ipak, o toj prvoj trećini, o isečcima iz knjige koja bi trebalo da bude skup pričica iz njenog života, takođe o člancima i intervjuima koji su usledili, mogu da kažem nešto. Ne mnogo, jer nema šta mnogo da se priča.

Sa filma sam izašla jer, priznajem, nisam mogla da podnesem više. Možda sam politički nekorektna ali teško mi je bilo da gledam tu reviju bezubih ofucanih likova koji su joj bili mušterije. Ništa mi nije bilo simpatično, ništa duhovito. Žao mi je što je u životu pa onda i u „umetnosti“ bila i ostala objekat. Reditelj je najavio kao vruću robu angažovane umetničke scene. Osim sintagme „vruća roba“, što ona jeste, između ostalog i za njega, ostale mi reči zveče, tako… dremaju na svom mestu u rečenici bez ikakvog smisla. Kakva „angažovana umetnička scena“?

U uvodu dnevničkih crtica, Sexymaja nam obećava „interesantnu i smešnu stranu“ svoje profesije. Sve vreme koje sam posvetila devojci o čijoj je veštini obaveštena cela Borča, ako se ne varam, osećala sam samo tugu.

Amerika je slobodna zemlja, možemo da se bavimo čime želimo. Sama je izabrala. Seksualni rad nije ništa drugo do oblik fizičkog rada. Protivim se celom konceptu ženske prostitucije zato što osećam pritisak jarma falocentričnih milenijuma. Možda. Svejedno, žao mi je što naša filmska i literarna junakinja nema neki manje „fizički“ posao, profil sa floralnim postovima na FB, što, recimo, ne piše rodoljubivu ili ma kakvu drugu poeziju.

Možda najopskurnije od celog „umetničkog“ kompleta koji čini opus Sexymaje jeste to što je blog imao naslov „Maja u javnoj kući“. To bi trebalo da bude savremena online slikovnica iz poznate edicije, a ona junakinja koju smo upoznali u prodavnici, na izletu… itd. Tu možda ima poruke: smerna devojčica patrijarhalnog društva odrasta ili ne odrasta ali postaje objekat za primer. O kome priča cela Borča.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari