p { text-indent: 2.5cm; margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; }p.western { font-family: „YHelvetica“; font-size: 12pt; }p.cjk { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 12pt; }p.ctl { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 10pt; }

Nenad Pećinar kao Mara, upečatljivi buntovnik iako sa predznakom šekspirologa, u komadu se preobraća u razornog Hamleta. Tu je obavio izrazitu subverzivnu psihološku akciju, Hamlet se latio oružja! Sam Pećinar kaže da je takav Hamlet bio kod Šekspira ne bi bilo toliko mrtvih, ne bi stradala Ofelija, i svi pored njega. Mara je čovek ovog vremena, a u suštini svi mi nosimo krivicu zato što nismo na vreme reagovali, kada je to trebalo da se zlo ne razbukti, rekao je Pećinar. Milorad Kapor odigrao je dve slične uloge: Kirila i Morfe, mafijaša, a kako je rekao, u mislima su mu bili ljudi prezaduženi kreditima u švajcarskim francima. Kao Žozefina, u komadu je Višnja Obradović prikazala tipični produkt ovog vremena, laku ženu, striptizetu i sve što ide uz to kada se nalazi u društvu mafijaša. Radoje Čupić odigrao je čak četiri uloge: Kelnera, Nikolaja, Mesara i Vuka, i podseća na ovdašnje istinite priče, da se počinje od nošenja gajbica. Međutim, Čupić ukazuje da je za bankarsku pljačku građana kriva država koja je donela takve zakone. Marija, kao supruga Mare, nosilac je večne poruke o ljubavi, koju je potresno odigrala Jovana Stipić.

Reditelj Nikita Milivojević ukazao je da u suštini svaka predstava na svoj način hoće da menja svet. Međutim, ta pobuna mora da ima strast, i ta strast često izmiče na sceni. On je odao priznanje glumcima na uverljivosti i na uigranosti cele pozorišne trupe.

Festival Pozorišno proleće nastavlja se predstavom Dušana Kovačevića „Klaustrofobična komedija“ u izvođenju Zvezdara teatra.