A da jedan Mocart u NP ovaj put podrazumeva i operski tim snova potvrđuju imena Jagoša Markovića kao reditelja, Premila Petrovića kao gostujućeg dirigenta, te solista Vladimira Andrića/Vuka Zekića, Snežane Savičić-Sekulić/Anete Ilić, Katrine Jovanović/Ane Petričević, Nebojše Babića/Vuka Matića, Ive Profaca/Željke Zdjelar, Svetlane Bojčević-Cicović/Ivanke Raković… Tu su i scenograf Boris Maksimović i kostimograf Bojana Nikitović.

Otkrivajući malo o samoj postavci, saradnička ekipa i protagonisti na jučerašnjoj konferenciji za novinare u NP bili su uglavnom puni reči hvale za međusobnu saradnju, najavljujući nesvakidašnji operski doživljaj. Direktorka Opere Katarina Jovanović rekla je čak da ćemo imati prilike da gledamo jednu predstavu kakvu ona u svojoj bogatoj i inostranoj karijeri nikada pre nije videla. Ona je takođe istakla da je presrećna i ponosna zbog toga kako pevaju njene uglavnom mlađe kolege, od kojih su pojedini članovi Operskog studija NP. Ono što je nastalo u spoju Markovića i Petrovića, kao reditelja i dirigenta vrlo različitih po svemu, Jovanovićeva je opisala kao tortu – slatku taman koliko treba. Jagoš Marković nije želeo da unapred govori o svom radu, već je samo na pitanje zašto se bavio baš Mocartom i ovom operom odgovorio da smatra da nam je to ovde nužno i nasušno potrebno, kao i da je zahvalan što je uopšte u poziciji da se bavi jednim tako velikim delom. Premil Petrović, prvi put u NP, pomenuo je da je sa Katarinom Jovanović već radio „Bastijena i Bastijenu“, kao i „Don Đovanija“ za jedan Bemus, sada „Ženidbu“, pa se nada da će zaokružiti ovaj Mocartov repertoar operom „Tako čine sve“. On je istakao posvećenost ansambla radu na „Figarovoj ženidbi“ zahvaljujući kojoj je ove opera, iako Mocart nema tradiciju u Srbiji, kako je primetio, urađena neshvatljivom brzinom za manje od mesec i po. Reprize predstave su 22. i 30. oktobra.