Miroslav Aleksić Foto: NPS

Možda se ministarka Zorana Mihajlović ne seća, ali se njeni saradnici sigurno sećaju – pregovarano je čak sa tri kineske firme i sve su prihvatile da Moravski koridor bude izgrađen za 500 miliona evra, a CRBC se dogovorila sa ministarstvom da bude potpisan predugovor za 650 miliona za izgradnju Moravskog koridora i Fruškogorskog koridora.

Za gradnju Moravskog koridora prijavilo se i preduzeće Putevi Užice, koje je ponudilo cenu od 530 miliona evra, što je bio signal da je cena od oko 500 miliona evra dobro izračunata.

Ako cena Moravskog koridora nije određena, kao što tvrdi Zorana Mihajlović, zašto je 15. oktobra 2018. godine potpisala Memorandum o razumevanju i saradnji u izgradnji koridora na 800 miliona evra i zašto je u obrazloženju Predloga zakona o postojanju javnog interesa za izgradnju Moravskog koridora navedeno da će se Srbija zadužiti 800 miliona evra za taj posao?

Kada je reč o regulaciji nasipu i regulaciji Morave, oni su bili predviđeni i prethodnim projektom.

Kao predsednik opštine Trstenik, bio sam na sastanku u Kruševcu na kojem su svi gradonačelnici dobili zadatak da nađu odgovarajuća pozajmišta jer je bila potrebna velika količina zemlje za nasipe i regulaciju Morave.

Direktor „Puteva Srbije“ Zoran Drobnjak ima te podatke, kao i Milutin Ignjatović iz instituta CIP, ali možda pate od blage amnezije, pa se ne sećaju nečega u čemu su i sami učestvovali.

 

Povezani tekstovi