
Navodeći da GSP danas „ne funkcioniše“ i da je postojeći sistem ulaganja u privatne prevoznike neisplativ, Đilas je naveo da je u vreme kada je obavljao funkciju gradonačelnika Beograda kupljeno 157 gradskih autobusa od Ikarbusa dok je od dolaska na vlast Srpske napredne stranke, iz tog preduzeća za potrebe GSP nabavljeno „svega“ 90 autobusa.
„Budžet za javni prevoz u Beogradu 2013. godine iznosio je 13,8 milijardi dinara, od čega je 7,6 milijardi bilo opredeljeno za GSP a 6,2 milijarde za privatne prevoznike. Budžet za javni prevoz je 2018. iznosio 24,6 milijardi dinara od kojih je 9,6 milijardi namenjeno GSP-u a čak 15 milijardi privatnim prevoznicima“, rekao je Đilas novinarima uoči početka sednice Skupštine Beograda.
On je ocenio i da je tender za nabavku 240 novih autobusa za potrebe GSP „više nego čudan“ jer je u delu koji se tiče kupovine 70 autobusa odlučujuća stavka da proizvodjač mora da dokaže da je u prethodnih pet godina prodao 10 autobusa, dok za nabavku 170 autobusa mora da dokaže da je u prethodne tri godine proizveo i isporučio najmanje 4.000 gradskih autobusa.
„Jasno je da je bilo nekih obećanja i da je neko te stvari dogovorio unapred“, kazao je Đilas i ocenio da vlast u glavnom gradu u prethodne četiri godine „na sreću nije realizovala mnoge od nebuloznih projekata“, ali da sada radi na tome da trolejbusi saobraćaju samo do Slavije i da centar grada pretvori u ogromnu pešačku zonu bez javnog prevoza.
Đilas nije hteo da odgovara na pitanja novinarke televizije Pink, navodeći da će to učiniti tek kada se vlasnik tog medija izvini za uvrede i klevete koje je uputio na njegov račun.
„Možemo da razgovaramo tek kada Pink prestane da bude tabloidna televizija i propagandno sredstvo u rukama Aleksandra Vučića. Kad mi se vlasnik Pinka bude izvinio za tvrdnje da sam lopov i kriminalac, onda ću odgovoriti na vaša pitanja“, kazao je Đilas novinarki Pinka.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Djiki seti se da ste ti i tvoji uništili “Ikarus“ čim se došli na vlast,ali tebi je milo kad god neko ostane bez posla da bi se dokopao vlasti i opet sebi u džep trpao naše pare.Ikarus,Grmeč,Teleoptik,Insa,Trudbenik,Zmaj…sve ste vi to pozatvarali “dragi“ Djiki,sve.Koliko je ljudi ostalo bez posla?Sad si našao da pametuješ?Kasno.
BOT
Crni Ljubiša, komentar ti ne bi prošao ni u Crnoj Travi.
Radio sam u “Grmeču“,pa eto znam šta ste radili…a tu su blizu i “Ikarus“ a i “Zmaj“…neka sam BOT,ali je tako bilo.
Kinezi su preuzeli Ikarbus, na ime dugova.
A sto se tice Mercedesa i Ikarbusa, napravljen je samo jedan autobus po licenci koji je posluzio za slikanje na sajmu.
Djiki, ko si ti da sudis o drugima? Sta je ostalo nakon tebe?
2 mosta, obdanista… a za vama lavor na Slaviji i kaldrmisanje Starog grada
Takav most koji kosta kao cetiri Gazele je mogla i moja baba da napravi i da se usput dobro ugradi. Jedini kontinuitet u Srbiji je onaj koji se odnosi na sve veci i veci lopovluk i ocigledne zloupotrebe polozaja. I svaki sledeci na vlasti je gori od onog prethodnog. to je nasa srpska tradicija, nema nam na planeti ravnog u tom slislu. Gradjane niko nije pitao da li zele tako enormno skupe gradjevine, a morali su nas pitati, jer mi sve to placamo kroz sve vece poreze i ostale namete. I mani se tih bot/antibot fazone, svi ste vi isti.
Ma, bravo. Budući si direktor Koridora Srbije. Nema da brinemo.
Zar se ne kupuje ono špto je jeftinije odnosno, što može da se kupi pod povoljnijim okolnostima? Nemamo mi nikakve obaveze prema „Mercedesu“-Uostalom, da su imali interesa sigurno bi ostali. Teško bismo ih oterali. Prema tome sve ovo je čista politikantska bljuvotina.
Ma tako je, ziveli botovi!
Zar nije bote bljuvotina izjava tvog vladara vucica da ce „Mercedes uloziti“ u novu fabriku? Zar nisu bljuvotine svakodnevna „otvaranja“ fabrika koje cak ni ne pocnu sa proizvodnjom? Zar nije bljuvotina voziti hiljade autobusa sirom Srbije kako bi se pokazalo „jedinstvo“ i „podrska“ tvom vladaru? Kada iskreno sebi odgovoris na ova pitanja mozda i bude nesto od tebe. Do tada jedi sendvic i cuti.
Gospodione, Vi očito uživate u mržnji prema Vučiću tako da nijedan „Mercedes“ ili bilo šta drugo može da Vam priušti veće sladostrašće od te mržnje. Uživajte. Ne znam da li će vam „moj vladar“ uzvratiti ali, neka vam je sa srećom. Jedino je glupost bezgranična.
E, neka si mu odbrusio, onako naprednjačka! U prvom si ešalonu, nema šta, imaće te Prvorođeni u vidu na jesen!
Vodi „Prvorodjenog“ kući. Možda tim potezom oduševiš familiju koja je, s obzirom na Vašu neverovatnu pamet, permanentno u depresiji.
Stara jevrejska poslovica gla!si: ,,Nisam dovoljno bogat ds bih kupovao jeftine srvari“. Toga se uglavnom pridržavaju pametni ljudi kada biraju šta će kupiti. Porediti kvalitet mercedesovih i kineskih prevoznih sredstava, mislim da nije baš pametno. Saradnja ove zemlje sa firmom Mercedes nije od juče, možda se ne sećate FAP_a iz Priboja koji je proizvodio odlične kamione po licenci Mercedes, kasnije je Ikarbus pokušao da oživi proizvodnju autobusa, ali šta mi znamo, …tu su brži, jači, bolji, pametniji…postavljeni po partijskoj pripadnosti da slepo izvršavaju faraonske hirove. Pošto ih je Evropa prozrela, sada se okreću novim najboljim prijateljima, Arapima, Rusima, Kini…blago nama
A ti si se baš zabrinuo što ne možeš da kupiš mercedesa u Srbiji.
Opozicija je dno dna!
Ko te o tome informisao? Lično bivši ministar, Informer, Kurir, Alo,…, Pink, Happy, RTS?
Svi mi znamo da su price gopsodina Djilasa obicne lazi, narod njemu ne veruje, a nema ni sta da nam ponudi, misli ono sto nudi zaista je sramote i mizerija. Njgove govorancije su prazne.
Je l’ tako, od reči do reči, gkasilo uputstvo : Kako napisati komentar na vest o Djilasu? Opljunuti ga bez ijednog argumenta, samo sa: zna narod… Pa bedno, zaista. Vređanje inteligencije. Danas ipak čitaju malo bolje obavešteni ljudi od čitalaca prorezimskih tabloida.
A sto ti nisi doveo Mercedes u Srbiju kad si tako sposoban?! Nisi imao kad jer si punio svoje dzepove,a sad se pozivas da prosipas pamet! Ajde bezi!