Foto: Miroslav Dragojević

Viši sud u Beogradu presudio je da je urednik Informera naneo štetu Draganu Đilasu nazivajući ga „tajkunom“ koji je, dok je bio gradonačelnik Beograda, „opljačkao decu“, te da je „muljao sa biznismenima“ navodno nameštajući cenu zakupa vrtića u Altini „preko grbače naroda“. Pored dosudjene novčane kazne od 80.000 dinara, sud je Vučićeviću naložio i da izreku presude objavi u „Informeru“.

Kako je navedeno, ta presuda jedna je u nizu koje je Đilas dobio zbog uvreda i laži koje su o njemu iznosili predstavnici vlasti i „njihovi“ tabloidi.

Lider SSP dobio je tužbe i protiv Gorana Vesića, Aleksandra Jovičića, Siniše Malog, protiv Informera, TV Pink, SNS, SPS…

„Iako sudske odluke očigledno nemaju vaspitnu ulogu za predstavnike režima, pošto sa iznošenjem novih laži nastavljaju odmah po izricanju presude, Dragan Djilas nastaviće sa podnošenjem tužbi – dokle god se javni prostor ne očisti od jezika mržnje. Do tada, bar će neka korist biti od uvreda i kleveta skrojenih u propagandnoj mašineriji vlasti, pošto će novac od svake odštete, kao i do sada, lider SSP uplaćivati u humanitarne svrhe“, navode iz Đilasove stranke.

U saopštenju je navedeno da je Đilas poručio i da je dosudjena novčana kazna od 80.000 dinara besmisleno niska za tvrdnju da je bilo ko opljačkao decu, te da će se žaliti Apelacionom sudu na visinu iznosa kako bi što više sredstava Dragan J. Vučićević bar na taj način uplatio u humanitarne svrhe.

Povezani tekstovi