Informer

Đilas: Sve je laž, nismo kontaktirali sa direktorom Krušika 1

Đilas: Sve je laž, nismo kontaktirali sa direktorom Krušika

Cela priča Dragana J. Vučićevića, koju je izneo na Pinku i koju su po nalogu preneli svi njihovi mediji, predstavlja pokušaj stavljanja jednakosti između Andreja Vučića, brata Aleksandra Vučića, i Igora Brnabića, brata Ane Brnabić, koji su ili aktivno umešani u politička dešavanja ili njihove firme dobijaju milionske poslove od države, i mog rođenog brata koji sa njima i njihovim aktivnostima nema ništa zajedničko.

Informer je dobro plaćeni trbuhozborac vlasti 2

Informer je dobro plaćeni trbuhozborac vlasti

Kako bi anulirali fijasko koji je predsednik Srbije Aleksandar Vučić doživeo na sahrani mitropolita Amfilohija, tabloidi su ponovo pokrenuli hajku na Danas i druge nezavisne medije koji su preneli istinitu i proverenu informaciju – da je Vučić želeo da održi govor nakon opela, ali da su mu episkopi to zabranili.

Informer kažnjen jer je Boška Obradovića nazvao fašistom 4

Informer kažnjen jer je Boška Obradovića nazvao fašistom

Apelacioni sud u Beogradu potvrdio je presudu Višeg suda u Beogradu od 5. juna ove godine kojom je vlasniku dnevnog lista „Informer“ – „Insajder timu DOO“ iz Beograda naloženo da zbog povrede časti i ugleda Bošku Obradoviću isplati 100.000 dinara zbog teksta pod naslovom „Sram te bilo, fašisto“ od 17. juna 2018. godine.

Okružni sud u Cirihu: Povređena prava Dragana Šolaka 6

Okružni sud u Cirihu: Povređena prava Dragana Šolaka

Okružni sud u Cirihu doneo je presudu kojom je utvrđeno da su Pink, Studio B, Informer i Dragan J. Vučićević povredili prava ličnosti suvlasnika Junajted grupe Dragana Šolaka, kao i da su ti mediji vodili medijsku kampanju Šolaka lažno ga optužujući i objavljujući neistine, saopštila je danas Junajted grupa.

Građanski preokret: Vučić nas kleveće preko Informera 7

Građanski preokret: Vučić nas kleveće preko Informera

U stilu svog političkog oca Vojislava Šešelja i idola Slobodana Miloševića, Aleksandar Vučić za svoju lošu vladavinu i njene katastrofalne rezultate okrivljuje strane sile i njihove navodne plaćenike u Srbiji – takozvane domaće izdajnike, navodi se u saopštenju Građanskog preokreta.

Dveri: Boško Obradović dobija novčanu odštetu zbog teksta na portalu Informera 8

Dveri: Boško Obradović dobija novčanu odštetu zbog teksta na portalu Informera

Viši sud u Beogradu doneo je pravosnažnu presudu kojom se novinar dnevnog lista Informer Aleksandar Ignjatović i izdavačka kuća tog lista obavezuju da plate odštetu predsedniku Dveri Bošku Obradoviću od 300.000 dinara zbog teksta na portalu Informera u kome je taj novinar uvredio Obradovića“, saopštio je danas Pokret Dveri.

SSP: Pravosnažna zabrana Informeru da naziva Dragana Đilasa lopovom 9

SSP: Pravosnažna zabrana Informeru da naziva Dragana Đilasa lopovom

„Viši sud u Beogradu je jos 08. juna doneo privremenu meru kojom je zabranio Informeru da Dragana Đilasa označava kao osobu koja je opljačkala stotine miliona evra od građana Srbije, što su mediji preneli“, saopštila je danas Stranka slobode i pravde (SSP).

PrvaPoslednja