TV Pink objavila pravila za predstavljanje stranaka u kampanji i cenovnik za oglašavanje 1Foto: Miroslav Dragojević

Vlasnik TV Pink Željko Mitrović objavio je danas pravila za predstavljanje stranaka u predizbornoj kampanji na toj televiziji, najavljujući da će svi učesnici na izborima biti podjednako zastupljeni u informativnom programu, u izbornim blokovima koji će biti posebno naznačeni, a utvrđen je i cenovnik komercijalnog oglašavanja.

Mitrović je, kako prenosi televizija Pink, rekao da su završeni svi cenovnici koji se tiču komercijalnog oglašavanja, spotova i iznajmljenih termina.

Svim političkim subjektima koji će učestvovati na ovim izborima obezbedili smo po jedan termin za predstavljanje u periodu između 6. i 12. juna, po dve, tri ili četiri partije, naglasio je Mitrović.

Ono što je važno za učesnike na ovim izborima, ako ih zanimaju komercijalni aspekti da se jave, informišu i dobiju cenovnike u marketing službi televizije Pink, a za ove besplatne da se jave glavnom uredniku informativnog programa Goranu Gmitriću, rekao je vlasnik TV Pink.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari