TV Pink objavila pravila za predstavljanje stranaka u kampanji i cenovnik za oglašavanje 1Foto: Miroslav Dragojević

Mitrović je, kako prenosi televizija Pink, rekao da su završeni svi cenovnici koji se tiču komercijalnog oglašavanja, spotova i iznajmljenih termina.

Svim političkim subjektima koji će učestvovati na ovim izborima obezbedili smo po jedan termin za predstavljanje u periodu između 6. i 12. juna, po dve, tri ili četiri partije, naglasio je Mitrović.

Ono što je važno za učesnike na ovim izborima, ako ih zanimaju komercijalni aspekti da se jave, informišu i dobiju cenovnike u marketing službi televizije Pink, a za ove besplatne da se jave glavnom uredniku informativnog programa Goranu Gmitriću, rekao je vlasnik TV Pink.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.