Foto: Inicijativa Ne davimo Beograd

U saopštenju te organizacije, navodi se da funkcioneri GSP ne treba da troše 15.000 evra po vozilu za trogodišnji zakup nego da ta sredstva ulože u poboljšanje uslova javnog prevoza.

„Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd je u jednoj od najgorih situacija u svojoj istoriji. Usluge koje pružaju su poražavajuće i ponižavajuće za sve građane Beograda, a finansijski rezultati su katastrofalni“, navodi se u saopštenju i dodaje da grad i rukovodstvo firme privatizuju delove poslova tog važnog preduzeća kroz davanje najisplativijih linija privatnim prevoznicima.

Inicijativa je ocenila da je zbog nekoordinisanih radova po gradu „red vožnje zabranjena reč“, dok je prostor za stajanje u autobusu, trolejbusu ili tramvaju „često putnički san“.

„U situaciji kad ovakve probleme zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić pokušava da prebaci na gradjane i gradjanke Beograda, time što će ih primorati da kupuju mesečne karte za prevoz iako možda koriste sopstvene automobile, bicikle ili dolaze peške na posao, iznajmljivanje luksuznih vozila za potrebe preko trideset ljudi na raznim menadžerskim pozicijama u ovom preduzeću jeste uobičajeno ponašanje gradskih vlasti, kojim oni svaki dan prelaze nove granice nepristojnosti i bahato troše novac gradjana na sopstvene prohteve“, dodaje se.

Povezani tekstovi