Beogradskoj filharmoniji dve nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije 1Gabriel Feltz i Beogradska filharmonija Foto: Marko Đoković

Na tradicionalnoj dodeli priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS), u konkurenciji od ukupno 220 prijavljenih radova, Beogradskoj filharmoniji dodeljene su dve nagrade.

Filharmonijski koncerti za bebe nagrađeni su bronzanim priznanjem u dve kategorije – za brend PR i društveno odgovornu kampanju. Nagrade su uručene Jeleni Milašinović, PR menadžeru institucije. Čuveni koncerti za bebe nisu samo popularni među roditeljima i njihovim mališanima.

Za ovaj projekat, Beogradska filharmonija je u toku 2019. godine dobila čak pet priznanja.

Marketing mreža dodelila je nagradu KAKTUS 2019 u kategoriji za Odnose s javnošću, a Društvo Srbije za odnose sa javnošću nagradu PRiznanje i to u dve kategorije – za najbolji Brend PR i Komunikaciju društveno odgovornog projekta, navodi se u saopštenju Filharmonije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari