Foto:Miroslav Dragojević

Britanski pevač izazvao je vriske i aplauze oko 7.000 ljudi već sa prvim hitom “Slave to Love”, sa kojim je, uz romantično osvetljenje, izašao na binu.

Bez mrlje u glasu zavodio je publiku uz pomoć muzičara koji su u notu pratili njegov ritam i stvarali zvučni opijum za prisutne.

Obožavaoci su posle svake pesme uzvikivali i aplaudirali, a Feri se ljubazno zahvaljivao.

Gitara je vozila ritmičan rok-bluz, a prateći vokali su poput sirena zaokruživali zvuk. Vožnju kroz muzičke dimenzije inspirisali su saksofon I violina, a bubanj i bas snažno su dizali energiju iz petinih žila prisutnih slušalaca, dok su klavijature oblikovale melodičnost. Feri je pored klavijatura na koncertu svirao i usnu harmoniku uz pratnju akustične gitare u “Don’t Think Twice, It’s All Right”.

Uz upaljače, svetla mobilnih telefona i dlanove nastavili su da se ređaju hitovi grupe Roxy Music, ali i iz Ferijeve solo karijere. Fanovi su u transu uz “Love is the Drug” krenuli da ustaju sa svojih mesta i prilaze bini, što je Feri kao pravi muzički šmeker odmah prihvatio i krenuo da svakom ponaosob daje ruku. Kada je sa stejdža zagrmela i “Let’s Stick Together” nikome više nije ni padalo na pamet da sedne na svoje mesto, već su svi stojeći nastavili da igraju u ritmu koji je nametao legendarni Britanac. Melanholična atmosfera nabijena emocijama završila se kada je Feri u čast Džona Lenona otpevao “Jelous Guy”, pokazujući da je uprkos tome što je zagazio u osmu deceniju života i dalje u sjajnoj formi.

Britanac je u Beograd došao bez posebnog povoda, odnosno novog albuma.

U Areni je večeras bio tek tako, samo da bi ponovo izveo svoje najveće hitove. Gledajući dosadašnju njegovu karijeru, povod mu odavno nije ni potreban, pošto se interesovanje za Ferijev koncert nikada nije ni dovodilo u pitanje.