Reč je o višednevnom festivalu popularne muzike, kulture, gastronomije, druženja i uživanja sa prijateljima i porodicom u crnogorskoj prestonici čiji će trgovi, ulice i parkovi postati mesto dobre zabave.

Gradonačelnik Cetinja Aleksandar Kašćelan na jučerašnjoj konferenciji za novinare je rekao da veruje da će ova manifestacija doprineti turističkoj i kulturnoj promociji Cetinja i Crne Gore, ali i novom pozicioniranju prestonice kao mesta koje nudi raznovrsne zabavne, kulturne, gastronomske i sportske sadržaje u toku cele godine.

„U tom nastojanju, kao prirodni partneri i saradnici, nametnuli su se Nacionalna turistička organizacija Crne Gore i Beogradska kulturna mreža, koja već 16 godina u Beogradu uspješno organizuje Beer Fest, pod čijim brendom će biti organizovan i prvi „Montenegro Beer Fest“”, istakao je gospodin Kašćelan.

Prema njegovim rečima, podrška organizaciji ovakvog festivala deo je sveukupnih napora gradske uprave da podigne turističku ponudu Cetinja na viši nivo, ali i da, u saradnji sa Nacionalnom turističkom organizacijom, doprinese kvalitetnijoj ponudi Crne Gore u toku letnje sezone.

„Posebna vrijednost, koja nas je dodatno osnažila u namjeri da Montenegro Beer Fest bude organizovan na Cetinju, jeste da ovaj tip manifestacije nije usmjeren samo ka jednoj ciljnoj grupi, već nudi pažljivo birane sadržaje namijenjene svim starosnim dobima. Inkluzivan je u smislu objedinjavanja ugostiteljsko-turističkih usluga i ponude lokalnih proizvođača, i konačno, promoviše proaktivnu zaštitu životne sredine“, poručio je gradonačelnik Kašćelan.

Direktor marketinga Beogradskog Beer Fest-a Aleksandar Srdić rekao je da taj festival slovi za najposećeniji te vrste u jugoistočnoj Evropi, sa 16 godina uspešnog trajanja i 8,5 miliona posetilaca, te da je namera da „Montenegro Beer Fest“ postane tradicionalna manifestacija.

„U prethodnih 16 godina dobili smo mnogo poziva iz Crne Gore povodom organizovanja Beer Festa, ali smo u ovome sa Cetinja prepoznali iskrenost. Cetinje ima veliki festivalski potencijal i nakon prve posete odmah se rodila ideja kako bi manifestacija trebalo da izgleda”, izjavio je Srdić. On je saopštio da će festivalski prostor činiti sedam zona sa različitim programskim sadržajima i gastronomskom ponudom. „Jedna zona će biti posvećena isključivo muzičkom programu sa velikom ponudom piva. Imaćemo zonu namenjenu promovisanju klasične muzike, ali i društveno odgovornu zonu“, rekao je Srdić, navodeći da se namera gradskih vlasti o novoj turističkoj ponudi Cetinja poklopila sa vizijom organizatora festivala.

Predsednik kraft pivara Crne Gore Srđa Jovović rekao je da je „Montenegro Beer Fest“ prava prilika za predstavljanje domaćih proizvođača piva. „Za kraft pivare ovo je veliki događaj, gdje će proizvođači moći da se predstave kako građanima Crne Gore, tako i turistima, koji će moći da uživaju u muzičkom festivalu i probaju nova piva. Predstavićemo domaće ukuse, zajedno ćemo učestvovati u ovom spektaklu i podržati proizvođače iz Crne Gore”, rekao je Jovović.

Prva velika prezentacija „Montenegro Beer Festa“ biće predstavljena, kao  turistička ponuda Crne Gore, na 41. Međunarodnom sajmu turizma, koji će biti održan od 21. do 24. februara u Beogradu. Tada će biti potpisan i ugovor o organizaciji festivala između Prestonice Cetinje i Beogradske kulturne mreže.

Povezani tekstovi