„Kafane i rokenrol“, prvi singl sa aktuelnog albuma „Manifest“ grupe Kanda Kodža i Nebojša, konačno će dobiti i svoj vizuelni identitet – bend je u Ateljeu 212 za ovu pesmu snimio spot koji je režirao Boris Miljković Bota, dok je producent, ali i učesnik u snimanju bio Lazar Sakan, kreativni menadžer agencije New Moment i voditelj emisije Jelen top 10. Singl „Kafane i rokenrol“ obeležio je 2010. godinu, u kojoj ga je veb magazin Popboks proglasio za singl godine, a na pitanje kako će spot izgledati, gitarista KKN Nenad Pejović nam je rekao: „to će biti spoj pop-arta sa kolevkom civilizacije u kontekstu naše psihodelije“.

„Srećni smo, zadovoljni i zahvalni pre svega Lazaru, sa kojim smo i do sada imali uspešnu saradnju i lepo se zabavljali tokom dve Jelen top 10 turneje i raznih emisija koje smo radili zajedno, družeći se i privatno, što je uspeo da organizuje snimanje spota za ovu našu pesmu, jer je to bio prvi singl sa našeg, za sada, poslednjeg albuma i mi u stvari nismo ni planirali da snimamo još neki spot, jer već uveliko radimo na novom albumu. Kad nas je pozvao, zaključili smo da tako treba i da bude jer smo u jednom trenutku kad smo krenuli da snimamo druge spotove, za „Pašću u svest“ i „Divne dane“, shvatili da smo stvarno ispali, ne prvi put, poprilični glupaci zato što za jednu od najboljih pesama na albumu nismo snimili spot. Bend je istu grešku napravio sa pesmom „Izlazim“ na albumu „Become“ – za nju takođe nije snimljen spot. Zvezde su se poklopile i Lazar nas je spojio sa vodećim vizuelnim dizajnerom muzike iz nekog drugog perioda, i super je što to sve radimo u Ateljeu“, kaže Nenad Pejović.

O motivaciji i ideji za snimanje spota baš za ovu pesmu ovog benda, Lazar Sakan kaže: „Za početak, KKN su moj omiljeni bend još od mlađih dana i kad se pojavila „Kafane i rokenrol“ odmah me je pogodila, jer zaista smatram da je to jedna od najboljih domaćih pesama ikada. KKN je po meni jedan pre svega urban, psihodeličan i avangardan bend, što bi trebalo da se vidi i na vizuelnom planu. Zato sam odlučio da za najbolju pesmu uradim i jedan spot koji će zaokružiti tu priču i doprineti da ta pesma zajedno sa videom ostane dragulj ne samo na našoj rokenrol sceni već i kulturi uopšte. Mislim da je jako bitno da se mnogo ozbiljnije shvati pitanje vizuelizacije domaćih rokenrol bendova jer postoji nesklad između kvaliteta muzike koju imamo i spotova koji se za nju prave – muzika je mnogo bolja nego taj vizuelni momenat. Vođen svim tim idejama okupio sam po meni najbolju ekipu da se to i sprovede u delo.“

Frontmen Oliver Nektarijević isto kaže da je srećan što ih je neko forsirao da snime spot baš za tu pesmu, a o samom snimanju šaljivo priča: „Neko od ekipe se uplašio kad smo krenuli da snimamo spot i rekao „jao, ovo će da traje decenijama“. Ja sam pomislio „super ako spot bude trajao toliko“, a on je zapravo mislio ironično, kao, snimanje će dugo trajati i smorićemo se, ali ipak mislim da sam ja u pravu, da će spot trajati toliko. Ja sam jedini od cele ekipe koji nije gledao u monitor, tako da nemam pojma kako to izgleda i ne želim da znam dok ne bude sve gotovo, ali svi mi kažu da izgleda mnogo dobro.“

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari