„Oduševljen sam činjenicom da sam baš ja prvi pobednik koji će zahvaljujući Amstelu ispuniti želju i uživo gledati finale ovog čuvenog takmičenja. Veliki sam fan Lige Evrope i siguran sam da će biti sjajno iskustvo navijati za čuvene fudbalere koje godinama gledam kraj malih ekrana“ – izjavio je Dragan Stojanović, iz Boleča.

Sve što je potrebno za učešće je kupovina Amstel pakovanja koje sadrži tri limenke piva, kao i specijalno dizajniranu čašu, povodom predstojeće Lige Evrope za sezonu 2016/2017. Kupovinu možete da ostvarite u bilo kojoj prodavnici trgovinskih lanaca IDEA, Roda i Mercator širom Srbije. Na dnu pakovanja nalazi se kod koji je potrebno uneti prilikom registracije na sajtu WWW.AMSTELFINALE.RS.

„Drago nam je da smo i ove godine pripremili sjajna iznenađenja za ljubitelje vrhunskog fudbala i piva. Tim povodom, Amstel će obradovati 5 fanova Lige Evrope i obezbediti im 5 karata za finalnu utakmicu uz celokupni propratni paket, kako bi u potpunosti uživali u ovom sjajnom doživljaju“ – istakla je Sofija Eftimovski-Božović, senior brend menadžerka u kompaniji HEINEKEN Srbija.

U toku 90 sekundi, koliko traje Amstelova igrica u „šutiranju“ penala, učesnici treba da postignu što veći broj pogodaka, a na osnovu nedeljnih skorova na tabeli biće podeljene još četiri karte za finale Lige Evrope. Pored toga, svake nedelje biće dodeljeno i po 20 Amstel dresova.