Grabar Kitarović: Stranci imaju puno bolju percepciju o Hrvatskoj nego mi sami 1foto: EPA /DAMIR SAGOLJ POOL

Predsednica Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović izjavila je danas da „stranci imaju puno bolju percepciju o Hrvatskoj nego što je imamo mi sami“ i naglasila da treba konačno početi upravljati brendom ili imidžem svoje države.

Na sastanku na temu „Identitet i marka Republike Hrvatske“, ona je upozorila da je jedan od glavnih razloga odlaska mladih nezadovoljstvo stanjem države.

„Kreira se negativna percepcija i utisak da u zemlji ništa ne valja. A kad se maknete iz zemlje vidite da stranci imaju puno bolju percepciju o Hrvatskoj nego što je imamo mi sami“, rekla je Grabar Kitarović, prenosi N1.

Ona je ocenila da je potrebno napraviti nacionalnu strategiju i brendirati Hrvatsku i podsetila na uspeh hrvatske fudbalske reprezentacije u Rusiji.

Fudbal je obiležio pozicioniranje Hrvatske u svetu, ocenila je ona.

„Nema osobe u SAD koja me nije prepoznala i komentarisala kako je Hrvatska na Svetskom prvenstvu osvojila srca“, rekla predsednica Hrvatske.

Moramo kreirati vlastiti brend, a ne dopustiti drugima da ga kreiraju ili modifikuju, rekla je ona.

Prema njenim rečima, ranije kampanje nisu uspevale zato što su se oslanjale na snimke, slogane ili fotografije.

„Veoma je bitno i živeti brend koji se predstavlja“, rekla je ona.

Razlozi današnjeg susreta jesu pokretanje kampanje, iniciranje okupljanja stručnjaka, sportista, umetnika, istaknutih ljudi i svih koji su zainteresovani i koji imaju iskustva i žele ih podeliti i pridoneti boljem shvatanju i kreiranju brenda, rekla je Grabar Kitarović.

Ona je podsetila da se pretraživanjem na internetu može videti da je Hrvatska uglavnom poznata po sigurnosti, sportu i neobičnom obliku.

„Hrvatska nema jasan sistem oblikovanja vlastite marke“, rekla je predsednica. Osnivanjem radne grupe za kreiranje zvanične marke, želim to promeniti“, dodala je ona.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari