Kompanija Delez Srbija, jedan je od prvih velikih trgovinskih lanaca, koji je svojim kupcima ponudio mogućnost elektronske kupovine kroz svoju online prodavnicu Maxi online, na najmodernijoj platformi sa izgledom i sadržajem prilagođenim potrebama modernih kupaca, stoji u saopštenju za medije.

„Kada smo razvijali online prodavnicu mislili smo o svakom detalju i ona je danas u potpunosti prilagodjena potrebama savremenog kupca. Od toga da na jednom mestu može lako i brzo da pronadje sve namirnice i kupovinu obavi jednim klikom, do toga da bira vreme kada će mu narudžbina stići na kućnu adresu“, izjavio je Nikola Zečević, digital i loyalty manadžer u kompaniji Delez Srbija na održanoj konferenciji „Digital Day“ u Beogradu. Zečević je istakao i da je nova platforma na kojoj je postavljen sajt – hybris, zaslužna za benefite koje sajt danas poseduje, ali i da se Maxi online stalno trudi da nekim novim uslugama prevaziđe očekivanja kupaca i da je upravo to razlog što ova prodavnica svakog dana beleži nove kupce.

Da je i u našoj zemlji on-line kupovina sve popularnija, svedoči i podatak da je u 2017. godini više od 1.6 miliona ljudi u Srbiji kupovalo on-line, a elektronska trgovina u poslednjih pet godina beleži stalni rast. To su podaci i iz Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija. Koliko je ovo tema od značaja za celo poslovno okruženje i sa trendom razvoja govori i činjenica da će upravo resorno ministarstvo od leta ove godine početi edukativnu kampanju čiji će fokus, pre svega, biti na pozitivnim primerima iz prakse i pravima, koja se odnose na zaštitu potrošača, a sa kojima do sada nisu dovoljno upoznati, saopšteno je.