CLS: Sporni servis kineskih autobusa od 1,85 miliona evra

Ostavite komentar


  1. Kako transparentno kradu! Logicno.Srbija je njihova kuca. Kad astal i poslednju stolicu budu ukrali i odneli i kada Srbi budu jeli na podu, mozda ce se makar jedlan setiti da pita:“Sta ovo bi, bre! Jel ovo bi svetlost ili tama!?

    1. Неће ни тад да се запитају.Питаће јел има неко,неко да им да да једу,из руку,са пода,свеједно.

  2. Srpsku fabriku Ikarbus oterali u stečaj a Kinezima ostvaruju profite, more ala bih psovao, ali urednik Danasa nebi odorio moj komentar.

      1. Ikarus je bukvalno zatvoren nuč, prekjuče, ili nakjuče, a isti ovi su ga uništili devedesetih. U to vreme su uništili i komšijski Zmaj, IMT, IMR, Zastavu, i sve ostalo. Za ono što je ostalo angažovali su krtice koje su ubacili u DOS, e da bi uništili i ono što nisu stigli da unište do petog oktobra. Šta, nije vam jasno šta pišem. Pogledajte malo i videćete Male Vesiće, Kneževiće, Bakarece, Bebe, Mikije Rakiće, Čomićke, Zorane pepe…

    1. Pregled kompanije
      DAT HOLDING MB: 20470780 PIB: 105853412
      Status pravnog lica
      AKTIVNO
      Status bankovnih računa
      AKTIVNI
      Ne postoje prethodne blokade
      Poslovni prihodi
      42.840.000 RSD
      364.308 EUR
      31.12.2019.
      Neto rezultat
      519.000 RSD
      4.414 EUR
      31.12.2019.
      Kapital
      1.326.000 RSD
      11.276 EUR
      31.12.2019.
      Broj zaposlenih
      3

  3. To je samo jedan od nacina presipanja novca iz drzavnih firmi u njihove dzepove „za nasu decu“

  4. Ovako bezočno bezvlašće, nepravda i nezaštićenost običnog čoveka su vladali posle Prvog sv. rata. Novac i moć su bili u rukama političara, ratnih liferanata i profitera. Po selima su harale razbojničke bande. Danju prodaš stoku na pijaci, ista noći su razbojnici na vratima da te opljačkaju i ubiju ako ne daš. Nije komunistička revolucija nastala ni iz čega.

  5. Neki novi autobusi koje su koristili privatnici na nekim nbgd linijama imali su nedostatk, nije postojao sigurnosni rukodrzac kod prdnjih sedista iza vozaca, sto sam prijavila mnogim sluzbama koje su prebacivale nadleznost nedna na drugu i korona je prekinula moju misiju.
    A ovo za odrzavanje vec u drugoj godini je skandal, za fen se dobija garancija 2 goda sta reci za bus!

  6. Kad kupite nov automobil i dobijete garanciju 5 godina npr, ta garancija vazi samo ako redovne servise radite u ovlascenom servisu, u intervalima koji su propisani od strane proizvodjaca. E sad, treba proveriti koliko autobusa ima, koliko su kilometara presli, koji servisi su obavezni zbog garancije, koja je prosecna cena servisa u ovlascenom servisu za taj tip vozila, a nije zgoreg ni da se ispita da li je bilo pozivanja na garanciju, ili pak kvarova koje garancija ne pokriva. Neko rece fen ima garanciju dve godine. Fen kad vam crkne dobicete drugi, a za vozila vaze sasvim druga pravila. I naravno, ispitati u cijem je vlasnistvu ovlasceni servis. E tad lepo objavite vest, i tad mi na osnovu cinjenica kritikujemo.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 13. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.