Da li ima rešenja za saobraćajni kolaps u Beogradu?

Ostavite komentar


  1. Osnovni problem su kursisti iz Kamenice koji odredjuju kako će se usmeravati saobraćaj. Instalirao „neko“hiljade kamera po gradu i nemaju znanja i ideje kako usmeravati saobraćaj da u šurokom luku zaobilazi problematična mesta po gradu. Pisebna priča je bahatost pogotovu vozača iz Bosne i Crne gore koji zaustavlhaju i oarkiraju kako god požele i još se bune.

  2. Ima rešejnja – izgraditi novu prestonicu na livadi, pa tamo zabraniti „uslovno levo“

  3. Beovoz je spajao tri kraja Beograda i Srbije ali su i to pokvarili.
    Srbija je decentralizovana i svaka opština je država u državi.Samo još da se postave granični prelazi.
    Prevoz putnika železnicom se ne isplati,biciklističke staze od nigde do nigde,novih parkinga nigde…Zašto? „Zato što neće da se potrude!“.Interes građana,ma hajte molim vas.

  4. razvijajte malo i ostale delove ove male srbije i guzva ce da se smanji, inace kako je krenulo svi ce ziveti u beogradskom pasaluku… a sve ostalo ce biti tundra, prasuma, divljina…

  5. Ni zgrada ne može da ima 5-6 spratova više, a vaši članovi samo rokaju u visinu… Svaka ima bar nekoliko spratova NELEGALNIH, i… Zidate samo po Beogradu i N. Sadu i tako VI pravite kolaps!

  6. Javni servis bi pre svakog investicionog „poduhvata“poput beograda na vodi,izmestanja i ukidanja glavne zeleznicke i autobuske stanice trebao organizovati panel diskusije sa eminentnim strucnjacima iz odredjene oblati a tek nakon toga donositi konacne odluke pa i referendumom ako treba. Pokazalo se da su „investicije politickog populizma“ losa resenja ali se mogu mnogo skuplje ispraviti nego napraviti. Sada smo u situaciji da svi gradjani skupo placaju necije prohteve za nekim dokazivanjem svoje moci godinama a mozda i decenijama kao sto neko rece.

  7. Gradi se bez plana i reda. Tamo gde je i postojao neki plan dodaju se novi objekti i haos u najavi. Grad treba da se širi i raste kvalitetno a ne kvantitetno.

  8. Gradski previz treba da bude jeftiniji, tako bi vise ljudi koristilo. Tacnost i ucestalost treba da su glavne karakteristike gradskog previza, da bi jos cesce koristili gradski prevoz umesto automobila, na taj nacin bi se rasteretile ulice guzvi a i parkiranj.

  9. Lako se to rešava, dignite porez na automobile u BGD 10 puta, a onda povećavajte progresivno prema vrednosti automobila. Od tog novca finansirajte javni prevoz i to je to.

  10. Rešenje uvek postoji, a to može da smisli i sprovede samo onaj ko Beograd istinski voli i istinski traži način, a ne rušitelji i banditi nikad siti para.

  11. Naravno da ima! Nije to neka nauka, stvarno je prosto. Ali na zalost ljudi koji su postavljeni da se bave tim problemom nisu sposobni ni ukrstene reci da rese a kamo li saobracajnu raskrsnicu.

  12. Ima. Da gradom upravljaju obrazovani ljudi. Parking kod Sava centra da bude celim potezom besplatan, od te tačke već idu autobusi ka centru, sa tog mesta bicikli/trotineti kojima bi se parkirani prebacili do centra, ili po parkingu i u centru ostavili, voz kojim bi rubna naselja dolazila do Karađorđevog parka, iz Pančeva do Beograda. Stimulisati ljude da odustaju od auta u centru. Da na početnim i usputnim stanicama postoje besplatni parkinzi ko ide vozom ka centru, autobus koji dovodi do železničke stanice. Gradite oko Beograda na vodi kojim neće ići automobila koliko bi prolazilo uređenjem silaska sa mosta na Adi, semafori navodno pametni, od kako su postavljeni ništa gluplje nisam video – kod Jubiznis centra svaki nedelje po jedan sudar jer ste trake sveli na jednu za pravo…. Laički gledano a šta bi neko ko poznaje celu postojeću infrastrukturu i ima znanje, mogao uraditi.

  13. Biciklističke staze. Državi odgovaraju gužve, ljudi budu bolesni, nervozni i to su sve potencijalni potrošači lekova gde država najviše profitira, odnosno farmaceutska mafija. Kome danas odgovara zdrava populacija?

  14. Sagradjena je gomila solitera a da nije pripremljena infrastruktura.
    Jedino resenje je porusiti novosagradjene favele i rasteretiti infrastrukturu.

  15. Naplaćivati ulaz u strogi centar grada kolima radnim danima od 6 do 20 h. Autobusi kada je gužva ne mogu proći od automobila u kojem u 90 posto slučajeva sedi samo vozač.

  16. Problem je samo jedan. Propala drzava dozvoljava uvoz krsina od 30 godina i 1000 ili i manje eura. Potpuna zabrana uvoza polovnih automobila je jedino resenje. Ne mora svaka susa da se vozika, a leba nema da jede. Plus, za vozila preko 10 godina osiguranje i registracija x3. Drugo resenje ne postoji, sve drugo je ili demagogija ili obicno lupetanje.

  17. kako će taj metro- od nigde do ničeg- rešiti gužvu u saobraćaju? Biće to takva promašena investicija da će se generacije češati!! Da su „genitalci“ iz vlasti znali ( što je ravno naučnoj fantastici, a i više) i da im d..e nije zinulo da otmu zemlju i uzmu pare, pruga ispod Kalemegdana se lepo mogla iskoristiti za rešavanje dobrog dela saobraćaja. Za sve smo MI krivi, jer gledamo mafijaše kako otimaju i dečiju lizalice i upropaštavaju celu zemlju!

  18. rešenje za gužve je: uz kupovinu auta podneti rešenje o obezbeđenom parkingu, tri auta, tri parkinga, nemaš parking, nema auta, ćao doviđenja…
    sledeće, svaki auto koji je samo sa vozačem isključiti iz saobraćaja i oduzimanje dozvole na mesec dana…nemaš koga da voziš? idi autobusom, peške, snađi se…
    toliko

  19. Vozim se tramvajem broj 7 ceo život, a ovo što doživljavam skoro svakodnevno je ponižavajuće i nehumano i nije se dešavalo ranije. Juče ljudi nisu mogli da izađu iz prikolice jer su se vrata zaglavila, tramvaj je stao dve stanice kasnije, na Starom sajmištu gde su su se šokirani, kidnapovani ljudi iskrcali konačno. Tu je tramvaj stajao petnaestak minuta, a dok smo čekali ušla je kontrola da pregleda karte/telefone. Pitala sam koju uslugu trenutno naplaćuju, ali nisam dobila odgovor. Jutros sam čekala sedmicu 35 minuta, dok je Šapićeva aplikacija govorila da izdržim: dolazi 7. za 3 minuta, sledeći za 9 min., kad je isteklo vreme, a nijedna sedmica se nije pojavila, ponovo sam proverila aplikaciju i pisalo je 9 min.. Tramvaj je stigao za 35 minuta. Može li neko da mi objasni zašto bih ja kasnila na posao, zato što neko drugi ne radi svoj.

  20. Господо стручњаци, како замишљате бицикл и тротинет као битан вид превоза када су температуре испод 10 степени или пада киша или дува хладан ветар? Пола године би тај вид превоза био нефункционалан.

  21. Neograničen uvoz desetina hiljada polovnih automobila godišnje je osnova problema. Ako je automobil dugačak bar četiri metra, a godišnje ih se uveze bar 70.000, to je kolona vozila duža od 280.000 metara koja svake godine stigne na već zakrčene parkinge, ulice i puteve. Gde je tih dodatnih 280 kilometara parkinga, ulica i puteva za njih koje svake godine treba dodati da bi se ti automobili koristili, a da se ne pogorša ionako loše stanje saobraćaja?

  22. Idioti na vlasti, šta drugo moźe biti? Idiot zabode prst i kaźe „tu će biti ceo jedan grad u gradu“! I bi grad. I śta sad? Naknadna pamet je najbolnija. Da su bar, kao svi loši đaci, „prepisali“ reśenja od boljih od sebe, reśenja koja drugi veliki gradovi imaju, ali nisu. Umiśljeni pametnjakovići i njihovi satrapi sa dva razreda škole i kupljenim diplomama uniśtili su Beograd. O problemu saobraćaja koji će imati ceo Beograd ako se sazidaju ti soliteri govorili su stručnjaci PRE izgradnje BNV ali ih vlast nije slušala pa su izgradili sebi i svojoj gluposti spomenik za života. Trebalo je mnogo mrzeti Beograd da mu sve to urade. Kompleksi su čudo.

  23. Sve u ovoj zemlji vrvi od analitičara, filozofa i futurista – nažalost po apsolutnu većinu nas vrlo neuspešnih. Niko ni da pomene „par – nepar“ raspored vožnji za fizička lica, verovatno u strahu da se ne prepolove neke takse odakle se „doniraju“ za neuspešno upravljanje gradom oni što ne ulaze od rođenja u javni gradski prevoz. Takođe niko da pomene da se sklone očito neuki saobraćajni policajci sa mesta gde postoji ispravna regulacija saobraćaja – najočigledniji primer Autokomanda. Da se izmeste stajališta za prigradske autobuse i ne prepliću sa gradskim. Da se utroši malo farbe i obeleže parking mesta a sve ostalo da nadležne službe nose sa trotoara. Eto neka svako od nas predloži po par neekspertskih, jednostavnih, realnih, brzoprimenjivih i jeftinih rešenja ako bude na ključnim mestima onih kojima odavno „voda nije ušla u uši“ u šta nažalost sumnjam.

  24. Vrsi se plansko preseljenje u Beograd i prepustanje Srbije od Morave prema jugu migrantima koje ce zapad da protera i naseli na te prostore.

  25. Naravno da si ti kriv, osoba koja ne koristi gradski prevoz i jos se hvali kako svuda ide kolima ne moze da bude gradonacelnik.

  26. ništa ne košta da policija kažnjava parkiranje na kolovozu sa i bez migavaca.za početak.

  27. Ima rešenja za saobraćajne gužve. Da gorivo poskupi za sve koji se voze po jedan u autu. Ako to može takk, ne znam. 100%.

  28. Pa napravite onda biciklističke staze kad biciklisti najmanje zauzimaju, i to tako da su fizički odvojene od kolovoza i pešaka. Jedino u tom slučaju će ljudi masovno da krenu da koriste bicikl. Ako ne znate kako, prepišite rešenja Holandije.

  29. Grad Beograd se ne širi već niču zgrade na svakom parku i to bez dozvola i bilo kakvog uređenja. O garaža da ne pričamo. Pa grad Beograd i.a opštine i Mladenovac Lazarevac Obrenovac ako hoćete da širine grad eto livada njiva pašnjaka kolko vam duša hoće pa širine kako treba grad. A da onda ne bi kvadrat bio 3000e. Pa SNS je uništio grad sa zidanjem mada ni ovi predhodni nisu ništa bolji bili ISTI SLJAM GRADOM VLADA

  30. Resenje je zabrana regostracije za vozila ispod euro 5 standarda Stroge kazne za koriscenje mobilnog telefona.
    Drastic o uvecanje cene registracije za automobile skuplje od odredjenoh iznosa i preko idredjenih gabarita .. npr preko 50hiljada E i preko 4.7 m.
    Uloziyi novac u gradski prevoz, biciklisticke staze.
    Taksi vozila euro 6 standard, da se resimo smrdljivih krntija sa ulica.
    I eto .. manje automobila na ulicama = manja guzva u saobracaju

  31. primer na ulazu u Obrenovac iz pravca BeogradaPostoje „vozači “ koji ne znaju da voze po kružnom toku, koji ne znaju da daju migavac kao i ne izlazak saobraćajne policije da reguliše saobraćaj kao i da isključuje sve one koji i ne znaju da voze i koje prave prekršaj

Ostavite komentar


Društvo

REM prikriva kršenje zakona provladinih propagandista: Skoro pet meseci regulator ne objavljuje izborni monitoring Pinka, Hepija, Prve i B92 8

REM prikriva kršenje zakona provladinih propagandista: Skoro pet meseci regulator ne objavljuje izborni monitoring Pinka, Hepija, Prve i B92

Uveliko se približavaju novi lokalni izbori, u Beogradu i ponovljeni, a Regulatorno telo za elektronske medije (REM), zaduženo da prati da li televizije, one na nacionalnim frekvencijama ali i kablu, daju jednak prostor različitim kandidatima i listama u predizbornoj kampanji, još nije objavilo ceo izveštaj monitoringa iz decembra 2023. godine.

Naslovna strana

Naslovna strana za 11. i 12. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.